Ik dacht: Ik ga eens een leuke topic openen. Ik ben 28 jaar en ik dacht dat ik na mijn twee mislukte relaties nooit verliefd zou kunnen worden. Maar ik ben ontzettend verliefd op mijn man. Het is een heerlijke gevoel. Soms zie ik topics over relatie-breuken. En ik herken mezelf daarin met mijn vorige relaties. Ik weet dat elk mens verschillend is. Maar ik hoor ook sommige mensen zeggen: Eerst verliefd en daarna houden van. Maar er waren verschillen met mijn vorige relaties. 1e relatie was met een jongen van 21 jaar (ik was 16). Ik was zo verliefd op hem! Het ging uit toen ik 19 was. Het was een zware klap voor me omdat hij de eerste was. Het was ook liefde op het eerste gezicht. 2e relatie was met een jongen. Ik vond hem grappig maar was niet echt verliefd op zijn uiterlijk maar ik dacht: Het gaat om de innerlijk. Na 6 jaren was het gevoel van verliefdheid totaal voorbij. Nu ben ik bijna 2 jaar met mijn man, maar ik vind hem de ware! En ben zo verliefd! Hij is ook helemaal mijn type. Wat vind jezelf van je relatie? Ben je nog steeds verliefd en/of is het alleen bij houden van?
ik ben nog steeds verliefd althans natuurlijk wel minder dan toen we nog niet samen woonde maar kan nu echt nog wel de kriebels in mijn buik krijgen als hij thuis komt , we zijn nu 2 en 5 maanden samen en gaan in maart trouwen hij is voor mijn echt de ware en wie weet word het ooit wel houden van maar zolang de kriebels blijven bestaan is het goed maar nu genieten we nog regelmatig van de kriebels
Bij mij is het heel erg overgegaan in houden van en zeker na ons kindje, als ik zie hoe hij met die kleine doet...zo speciaal. Maar op sommige momenten als ik hem zie met een mooie trui of een lekker geurtje of hij doet iets liefs dan krijg ik ook nog wel kriebeltjes hoor, dan denk ik hmm die is van mij... Ik was hem 3 jaar terug bijna kwijt geraakt door een herseninfarct, nu heeft hij nog allerlei beperkingen zoals evenwichtstoornis en hij loopt met een stok en heeft zelfs een scootmobiel en hij is heel erg veranderd, maar dat maakt mijn gevoel voor hem niet anders, in voor en tegenspoed!!!
we zijn nu 10,5jaar samen, en t is houden van geworden, maar als ik m soms zie tutten met onze dochter, of ze samen zie douchen/spelen/dansen komt dat verliefde gevoel weer op, en t is helemaal mijn mannetje!
ik vind het mooie dat er mensen zijn die geen minuut twijfelen ondanks een beperking , mijn vriend heeft ook voor mijn gekozen ondanks dat ik in een rolstoel zit .....
Ik ben nog elke dag onwijs blij dat ik na een verkeerd drankje en een avond ziekenhuis mijn man daardoor heb leren kennen En ben dus nog steeds verliefd en houd heel veel van hem! En na de geboorte van ons zoontje nog veeeeel meer
o wat heftig. Kan me voorstellen dat het dan toch anders is. Hier na 12 jaar nog super verliefd. En ik houd ook nog eens van hem.
Wij zijn 9 jaar samen en ik hou verschrikkelijk veel van m'n man! Gelukkig maar, hè? Haha! En ja, ik ben ook nog steeds ontzettend gek op 'm en kan ook nog wel de kriebels krijgen! Tuurlijk, die echte vlinders van het begin voel ik minder vaak.. Maar zijn er zeker nog!!!
Wij zijn nu 2 jaar en 4 maand samen... En idd, het hele hevige verliefde is over gegaan in houden van.. Maar zoasl al eerder gezegd, als ie dan thuis komt of doet iets speciaals krijg je toch die verliefdheidskriebels weer...
Ik ben nu 11.5 jaar samen met mijn man waarvan 3.5 jaar getrouwd. Op veel momenten krijg ik nog steeds kriebels in mijn buik van hem door zijn mooie lichaam of een lekker geurtje etc.... maar ik denk dat het nu echt meer houden van is dan verliefdheid Zeker nu we in verwachting zijn en ik weet hoe ontzettend goed hij is met kindjes. We zijn compleet.
Ehhh, ik noem het na ruim 12 jaar toch niet meer verliefd zijn, maar een hele erge houden van! Ik wordt nog steeds blij van hem. (ok en een enkele keer kan ik 'm wel eens achter het behang plakken ) Verliefd zie ik toch als een anders gevoel. Ttrouwen zie ik persoonlijk niet zo de meerwaarde van, maar ik kan ook begrijpen dat anderen dat wel hebben.
ik ben van mening dat elke verliefdheid over gaat in houden van, maar dat door zelf aan je relatie te werken en samen leuke dingen doen je nog wel die kriebels kunt krijgen van vlinders in je buik, om antwoord te geven op je vraag over verliefdheid op mijn man, ik hou onwijs veel van mijn man, en hij is echt de ware voor mij, door soms onverwachte dingen te doen met elkaar en voor elkaar voelen we die kriebels van weer, voelen we ons weer even helemaal verliefd, maar we lopen niet meer in de wolken zoals we dat in het begin deden, dat puberige verliefde is er wel af
ik hou heel veel van mn vent. ben heel blij met hem, ook al grom ik weleens op hem hahaha. verliefd kan ik ook nog weleens echt zijn. bv toestraks nog toen ie me ineens een lief kusje gaf. nee hoor ben tevreden en blijf lekker bij hem. hij heeft hetzelfde bij mij ook gelukkig
Als mijn partner zoiets doet denk ik wat hou ik toch van hem. Ik denk dat t ook maar net is hoe je het woord verliefd zijn interpreteerd
Das ook zo bouwjaar... maar toch, als ie dan een keer iets doet wat niet normaal is komen die vlinders hier gelijk weer Net als nu met babyspulletjes... Als k hem dan zo bezig zie met vanalles, komen die vlinders en denk k... Sjeee wat hou k toch ontzettend veel van jou
8,5 jaar samen, 1,5 jaar getrouwd, en ik houd superveel van m! Verliefd heel soms, als hij heel lief mn buik kust, en de baby welterusten wenst, dan krijg ik weer ff vlinders. Maar over t algemeen, is t echt intens houden van, ipv verliefdheid.
trouwen was ook nooit heel belangrijk voor mijn als klein meisje droom je er wel over maar bij al mijn vriendjes had ik zo iets van tja als het niet gebeurt dan is het goed. tot dat ik mijn huidige vriend tegen kwam en opeens kwam het gevoel van te willen trouwen....hij is mijn leven en met trouwen wil ik laten zien dat wij bij elkaar horen in voor en tegenspoed ..... en dat wij samen sterk staan en natuurlijk omdat ik onzettend veeeeeeeeeel van hem hou en hij mijn maatje is ect
ik heb dat gevoel trouwens ook weleens als ie effe iets heel geks heeft of iets voor luls. bv van de week moest ie snowboots passen. wat doet die eppo.... savonds voor we naar bed gaan trekt ie zijn kleren uit en staat ie alleen in zijn onderbroek die snowboots te passen. moet je je voorstellen: een lange magere zo wit als een fles melk gast, in zijn onderbroek met snowboots aan.... tja