Voor corona ging ik nog wel eens op pad met de trein, lekker winkelen in een andere stad etc. Omdat dat de enige momenten waren dat ik van de trein/OV gebruik maakte, kocht ik dan een dagkaart bij HEMA, Kruidvat, AH. Maar ik zie dat nu eigenlijk nergens meer voorbij komen. Is dat er helemaal niet meer? Hoop dat het dan nog wel weer terug komt weten jullie meer?
Tijdens de corona pandemie heeft de NS verlies geleden. veel inkomsten liepen terug omdat iedereen thuis moest werken etc. Die zullen niet zo happig zijn om weer aan allerlei acties deel te nemen. deels zijn die acties wel reclame. maar het zal ook het nodige kosten. wat zich niet direct terug verdient. NS maakt flink verlies door coronacrisis, nog steeds minder reizigers | NOS
En aan de andere kant zullen ze treinreiZen ook weer willen promoten, mensen weer naar de NS halen, dus misschien dat er met de mooie dagen weer acties komen!
Misschien is dit wat voor je NS flex weekend vrij. Is maandelijks opzegbaar en je kan het elk moment weer aanzetten. €31,60 per mnd en dan heb je gratis reizen door heel Nederland in het weekend. En gaan de kids mee, zij kunnen voor €0 mee met Kidsvrij abonnement. https://www.ns.nl/nsflex/webshop?gclid=EAIaIQobChMIl5Cu24f69gIVhI1oCR1n0gFdEAAYASAAEgJhHPD_BwE&gclsrc=aw.ds#/bestelling/producten/4
Je kunt eens kijken in de Spoordeelwinkel. Soms ben je daar voordeliger uit voor een uitje dan wanneer je een dagretour zou kopen en dan zit er meestal nog iets van een lunch ofzo bij.
Er was toevallig laatst een actie voor zo'n 40 % kortingskaart. De eerste 3 maanden voor 2,50. En daarna kost zo'n kaart 5,50
Op zich niet gek, maar ik ga eigenlijk altijd doordeweeks, als de kinderen op school/BSO zijn of op een studiedag met de kinderen
Spoordeelwinkel dan toch maar in de gaten houden van die dagkaarten vind ik het zo fijn dat je op de dag zelf nog kon bepalen waar je heen gaat, maar op zich is dat geen ramp natuurlijk omdat vooraf al te bepalen