Ik heb bij mijn 2e kindje nu 21 mnd geleden een spoedks gehad maar ik heb nu telkens pijn aan mijn litteken t voelt trekkerig en het jeukte eerst ook maar dat is over het is nu een zeurderige pijn mrt af en toe velle steken en speldenprikjes, kan dit kwaad of is dit normaal? Ik hoef pas over 2 weken weer naar de gyn, vandaar dat ik het hier vraag.
Als je het niet vertrouwd of als het je onzeker maakt zou ik gewoon even bellen met de gyn. Ik denk dat het litteken een klein beetje opgerekt wordt door je huidige zwangerschap en dat het daardoor irriteert maar nogmaals... ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen! Succes!
hoi hoi, je kan idd altijd even bellen! ik heb dan wel geen keizersnee gehad maar een super grote knip in mijn bil ben nu bijna 13 weken zwanger en ow die doet nu ook weer pijn hoor!!! :S mijn verloskundige zegt dat dat komt doordat er tijdens je zwangerschap meer bloed in je lichaam zit dus je littekens ook beter 'gevuld' worden.. vandaar de pijn.. :S sterkte en genietse van je zwangerschap
voor zover iik weet kan je na een KS weer na een jaar zwanger raken. het zou dus geen kwaad kunnen doen maar idd als je het niet vertrouwt even bellen...ik heb bijna 17 maanden geleden een KS gehad, ben nu niet zwanger maar voel de litteken (dat bijna niet meer te zien is) wel steeds bij ongesteldheid. dan is er meer doorbloeding daar en voelt het even wat rottig...het kan zijn dat je dat voelt
Ik heb er anders nooit last van nooit gehad ook alleen in het begin wat jeuk maar vind dit nou niet echt iets om een gyn voor te bellen, voel me een enorme zeur dan haha. als het hierbij blijft dan vraag ik het over 2 weken wel als het nog pijnlijker word dan bel ik wel ff. bedankt.
ik heb het ook, en het wordt alsmaar erger, sorry. nu ben ik ook verkouden, en met elke hoestbui doet mijn wond erg veel pijn. ook bij het indalen van de baby heb ik veel last gehad van de wond. de buitenkant doet geen pijn, maar echt de wond in mijn baarmoeder. sterkte ermee want het is een gemene pijn