Hoe voelt bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Birdie, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hoi hoi,

Tja, de vraag zegt het al. Hoe voelt het?

Ik heb wel af en toe last van mijn zij, of gisteravond in bed dat ik haast niet overeind kon komen omdat die spieren precies links naast mijn buik protesteerden, kon zowat niet overeind komen. :(

Groetjes,
    Jolanda

2. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Bandenpijn voelt trekkerig, en soms brandt het zelfs. Het kan lelijk pijn doen! Sommige vrouwen noemen het zelfs stekend.

Je baarmoeder hangt aan een aantal banden, waaronder aan de eierstokken en naar de liezen.

Vaak krijg je een "ruk" als je plots opstaat, hard niest of hoest.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met je "zij", maar bij mij spelen die pijnen zich wel allemaal af lager dan mijn heupbotten in de buurt van mijn liezen.

Hopelijk kun je er wat mee :)

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vergelijk het altijd met een elastiek wat al helemaal uitgerekt is, maar bij bandenpijn moet het met een ruk toch nog een klein stukje, terwijl dat eigenlijk niet kan.
    Ik voel dan alsof het bijna scheurt zeg maar. Echt even een rotgevoel. Het zakt daarna langzaam af.

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    oooowww dat doet echt zeer! heb er een hele poos last van gehad rond de 25 weken. soms een hele dag! onderin de buik en dan naar de zijkanten toe. Nu soms nog met draaien in bed. Had het ook als ik te veel gelopen had, maar dat doe ik nu dus veel minder en dat merk je echt!

5. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Yup, ik heb het ook met draaien in bed of als ik rechtop sta teveel draai in mijn benen/heupen...

Deel Deze Pagina