Ja hoor, lekkere trek. Dur even een "cheese dipper" van de kinderen gepikt om te snacken. En het irritante is dat er teveel kaas in zit voor de hoeveelheid stickjes. En dan doe ik al op 1 stickje 2x een grote klodder. Meer ergernissen: Bossche bol met veel lucht ipv slagroom Bonbons kopen, best dure, blijkt in elke bonbon dezelfde witte roomvulling te zitten! Saai! Ik wil verrassingen! Wat zijn jullie ergernissen?
Dat ze standaard mijn verslavingen uit het assortiment halen, telt dat ook? Ik mis nog altijd: - Vienetta Citroen - Magnum Ego - AH eigen merk Indische gehaktballetjes + kipspiesjes Zo stom!
Nou, we hadden laatst eens zak lays chips, cheese union, daar stond op verbeterde smaak, die was niet meer te pruimen vonden wij.... Verder is hier iets met chocolade te snel op
Else, magnum ego, ja wat was dat ook al weer? Je had toen ook die magnus met de 7zonden... waren ook lekker.
Wat ik vervelend vind zijn te grote verpakkingen! Neem een zak chips, lijkt een behoorlijke inhoud, maar de helft is niet gevuld. En je hebt ook weleens van die acties dat op verpakkingen staat dat je 1 retour krijgt, maar dan moet je wel de bon+streepjescode opsturen... Die moeite neem ik nooit.
met die kaasjes is het bij mij het omgekeerde. Ik heb altijd veel te weinig kaas en veel te veel stickjes
Mijn ergernis is dat de nachos met kaassaus van de kinopolis ook echt alleen maar daar verkocht worden! Die saus is zo lekker!
Ik erger me ook aan die lekkere noten van de AH, die met een pikant laagje op! Dan ga je op de bank zitten en krijg je die zak niet open, kan je weer opstaan
Bij de visboer hebben ze viswok. Groente en grote stukken zalm en tonijn en dikke garnalen. Jaaaa, aan de toonbankkant. Aan hun kant liggen die stukken dus niet en krijg je wat stukjes witvis in een bakje ... Grrr! Best duur ook. Ik durf dan niet te vragen: doe maar wat van die zalm en gamba's erbij! Op de markt soms net zo: dan zijn de boontjes en aardbeien aan hun kant ineens prut. Ik ga altijd naar een groentekraam waar ik zelf kan pakken. Of op de markt: 8 gemengde broodjes voor 1,- en dan zitten er 8 kaiserbolletjes in een zak. Dat zijn wel mijn ergernissen!
Hier ook een irritatie;je staat bij de bakker en je besteld 2 croissantjes en dan pakken ze net de 2 kleinste croissantjes.Gelukkig ben ik wel zo assertief om hier iets van te zeggen haha
Ik erger me aan de calorieën hahaha. Nee zonder gekheid, hetzelfde als Anousje eigenlijk. Oh en de kaas croissants van de bakker, die zijn zo ontzettend lekker maar ik krijg er altijd zure oprispingen van
Daar zeg ik dus wel gewoon wat van hoor . Die gamba's etc wegen veel meer dus ik betaal er ook gewoon voor (dan maar wat minder rijst haha) En de aardbeien vraag ik altijd of ik de doosjes ff mag zien, na 3x rotte dozen gehad te hebben trap ik er niet meer in!