littekens op het gezicht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door haneen, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo dames, ik heb een zoon van twee jaar. Hij had zichzelf gekrabbeld toen hij 3 maanden was. Nu zie je nog steeds twee diepe sneetjes. En deze dagen was hij dus gevallen en precies tussen zijn wenkbrauwen is een wondje ontstaan nu met korstje. Hoe kan ik evt litteken voorkomen? En hebben jullie tips om de oude littekens toch te kunnen verminderen of verwijderen? Alvast bedankt. Liefs

2. Bio-Oil? Of heb je dat al? Helpt goed hoor!

3. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Biodermal heeft een hele goede lidtekencreme

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Moet ik er wel bij zeggen dat je dat het best kunt gebruiken zodra het korstje er af gevallen is dan krijg je het beste resultaat. Ik heb het destijds voor brandwonden gebruikt waar ik een lidteken aan over heb gehouden en nu zie je t bijna niet meer

5. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik moet t even kwijt, het is liTteken moekje, anders is het een teken op zijn lid. Ehm... ;)

Ontopic: ik hoor goede dingen over aloe vera, vitamine e creme, Biodermal litteken crème, bio oil.

6. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Sorry ben dyslectisch dan zie je zulke dingen niet ;)

7. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, bedankt voor de tips . X

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    calendula van vsm!! Ik ben als 16 jarige aangereden en met mijn gezicht over de grond geschuurd dus een grote schaafwond en best diep en vies. 2 weken veel gesmeerd en dik erop en geen litteken overgehouden.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier altijd goede ervaringen met VSM calendula zalf.
    Onze oudste dochter heeft een aantal jaren terug heel haar gezicht open gevallen op de straat.Ben toen direct begonnen.Verzacht ook enorm.Hier geen littekens meer van te zien.Ik smeer bij iedere schram en schaaf deze zalf/creme.
    Ik denk wel dat het ene kind meer aanleg heeft voor littekens dan het andere kind.

10. Riannev

Riannev Actief lid

19 jan 2013
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad calendulan. Ook stuk goedkoper :D

11. haneen

haneen Lid

12 aug 2012
    61
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt dames. Ga het morgen halen en proberen bij hem. Ik denk idd dat mijn kind meer aanleg heeft voor littekens.

Deel Deze Pagina