Hebben jullie er een en zoja welke? En heeft het nut? Als ik bijv. het volgende artikel lees niet. Waarom BPA-free niet genoeg is - De Voedzame Keuken Ik koop nu eens in de 2 week een nieuwe Spa-fles van een liter en die vul ik dan 2x per dag. Mijn man heeft altijd een oude frisdrankfles van 1,5 liter die hij vult met ranja voor zijn werk (bouw) Maar eigenlijk vind ik het allemaal niet zo'n gezond idee. Nu zie ik best veel keuze en vroeg me af welke het beste is. En heb je ze ook van een liter? Ik vond ook een link met een glazen fles: Eddy glazen drinkfles 0,7 liter CamelBak BPA-vrij en loodvrij Maar ik vraag me af of je dat tuitje zo goed schoon kan houden....
De Dopper hij kan in de vaatwasser, erg fijn, vooral met warm weer want dan wordt ie nog intensiever gebruikt. Frisdrank drinken wij eigenlijk nooit, dus dan hoeven we niet elke keer een los flesje (=afval) te kopen.
Ik heb een RVS Dopper van 800ml. Prijzig in aanschaf maar ik ben er zo blij mee Man en zoon hebben ook RVS drinkbekers.
Ik heb een waterfles met fruitfilter, die is ook BPA-vrij. bol.com | Fruitwater Fles Fruit Infuser - Zwart | Sport en Vrije tijd Maar ik twijfel ook wel erg over plastic in het algemeen hoor. Het liefst gebruik ik glas, maar dat is meteen weer zo zwaar om mee te nemen.
Wij hebben idd ook een dopper, alle 5 De kids krijgen ze mee naar school. Ik heb ze via mp, nieuw, alle 5 voor 35 incl verzenden.
Wij hebben 4 Doppers. Erg fijne flessen en heel goed schoon te maken. Ik dacht goed bezig te zijn, maar na dat artikel weet ik het niet meer Volgens mij is niets meer veilig tegenwoordig.
ik heb een rvs dopper, ideaal! Hij past in de bekerhouder van mn Joolz kinderwagen en ik ga nooit op pad zonder!
Ik heb vandaag en Camelbak Chute drinkfles gekocht. Ben benieuwd �� https://www.waterflessenwinkel.nl/product/camelbak-chute-lekvrije-bidon-met-drinkopening/
Wij hebben de flessen van tupperware. Erg fijne flesjes en zijn in meerdere maten verkrijgbaar. Tupperware - Je kan ze alleen beter via mp kopen omdat je bij tupperware zelf voor 50 euro of meer moet bestellen
Hier ook van tupperware. Voor de kids hebben ze speciale kinderflesjes. Ik heb ze op een party gekocht toen ze in de aanbieding waren voor 3-4 euro per stuk.
Ik heb dat artikel niet gelezen, maar bpa vrije (plastic) flessen zag ik bij de p rimark (iets van 2euro).
Ik heb deze glazen drinkfles; Lifefactory Glazen drinkfles lekvrij siliconen hoes 650 ml En ben heel erg tevreden. Is al heel vaak in de vaatwasser gegaan (met hoes) en nog steeds als nieuw. Is ook een keertje van de trap gevallen en was daarna nog heel. Alleen wel jammer dat de 650 ml fles de grootste is. Groetjes
Ik heb er ook twee van Tupperware besteld. Maar die komen deze week pas binnen dus nog geen ervaring. Verder heb ik hier de aquazinger water infuser fles.
Ik heb de flessen van tupperware. Ieder kind een eigen kleur. Ze gaan zo in de vaatwasser. Ik ben er blij mee.
Hmmm. Nogal magertjes onderbouwd eerlijk gezegd. Het is natuurlijk heel persoonlijk maar ik denk dat je beter niet blind kubt varen op van die angstverhalen zonder heldere bronnen.
Ik heb een drinkfles van Sistema. Kan ook in de vaatwasser. Ze hebben ze in allemaal verschillende maatjes.