Hebben jullie dit ook? Nu het beter weer word krijgt vriendlief meer zin in seks... ik zelf trouwens ook Herkenbaar of zijn wij raar?
Nee hoor,hier percies zo. Alleen kan ik niet zeggen dat ik dan meer zin heb, maar t zal wel door de zwangerschap komen.
Hier ook normaal hoor. In de winter hangen de ijspegels mij aan de neus...dan hoeft het voor mij niet zo nodig. Ja, natuurlijk gaat dat wel over,..maar voor ik een beetje warm word in de winter In de, vooral, Lente, is het toch anders
Ja hier is dat ook zo! Maar ik heb zoiezo meer zin in sex als ik zwanger ben haha geen idee hoe dat kan!
In de winter is het maar 10 graden bij ons op de slaapkamer, dus dan zet ik wel 2 keer in de week de verwarming aan, maar als ik dat niet heb gedaan heeft meneer mooi pech Ik ga daar niet liggen vernikkelen haha (moet wel zeggen dat het dan wel vaker in de huiskamer gebeurd 'savonds) In de zomer doen wij het dus veel vaker
Hier ook! Misschien komt het ook doordat je niet meer met dikke truien loopt maar iets luchtiger. De shirtjes komen weer uit de kast dus als je met elkaar knuffelt voel je meer van elkaars lichaam door de dunne kleding dus ik denk dat je dan ook sneller 'zin' hebt. En je word vrolijker als de zon weer schijnt en het depri gevoel verdwijnt weer een beetje. Ik denk dat dit bij ons vooral de oorzaken zijn...
ja hoor hier ook zo. vooral nu we een nieuwe badkamer hebben. we moeten de inloopdouche vaak gebruiken nu.
Nou hier totaal niet .. Vriendlief heeft altijd wel zin ... of het -20 of 20 graden is ... Jammer voor hem dat hij nu al meer dan 4 maanden er op moet wachten! Ik heb namelijk totaal geen zin ...