little company combi sleeper

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door jara, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    De kleinste maat (0 tot 12 maanden). Slechts een week gebruikt, maar mijn zoontje ligt liever onder de dekens. Gebruikt in een rook- en huisdiervrij huis.
    Kleur: wit
    Nieuwprijs 85 euro. Voor 70 euro direct verkocht.

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Niemand?

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Misschien dat de prijs van 70 euro afschrikt?

Ik gebruik ze ook voor mijn zoontje en ben er zeer tevreden over. Maar voor die 15 euro verschil zou ik persoonlijk een nieuwe kopen.
    Heb je al een adv. op MP gezet?

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    70 euro, tel daarbij de verzendkostten en je hebt bijna een nieuwe. Vind ik persoonlijk ook erg veel voor iets wat toch 2e hands is, hoe goed t er ook uit ziet...

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Vind het ook waanzinnig veel. Nieuw zijn ze er al voor 65 euro (als je ff op i-net zoekt) OP MP gaan ze voor max. 50 euro weg dus ik denk dat je je prijsverwachting echt bij moet stellen

6. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik heb niet gezegd dat ik er 70 euro voor moet hebben, maar voor dat geld is ie wel direct verkocht ;). Ik snap dat het weinig afwijkt van de nieuwprijs, maar hij is dan ook echt zo goed als nieuw: drie keer gebruikt en nadien 1 keer gewassen. Ik kan hem alleen niet meer ruilen, helaas.
    Als iemand een goed bod wil doen.... mag natuurlijk ook :)

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ja maar het lijkt erop dat je een bod van boven de 50 euro verwacht als je bij 70 begint...

Ik heb hem ook, ideaal! Zou wel een tweede willen, maar ze zijn echt vreselijk duur!

8. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik verwacht helemaal niets, maar hopen mag toch?;) Nee hoor, ik weet dat 70 euro (waarschijnlijk) niet gaat lukken, maar ik vind het zo zonde van het geld dat we 'm gekocht hebben. We waren radeloos maar dit bood niet echt uitkomst voor ons. Helaas heb ik het geld ook niet over en om 'm nou min of meer weg te geven, gaat er bij mij ook niet in. Ze zijn idd erg duur, vandaar mijn poging 'm te verkopen :)

Deel Deze Pagina