Hallo Ik heb vandaag sleepzzz siroop gekocht om te kijken of mijn zoontje rustiger gaat slapen Hij komt elke nacht minstens drie keer en slaapt heel onrustig
hoi hoi, Wat is dat precies? Ik ken het niet! Zit er een bepaald stofje in waar ze van gaan slapen ofzo?
Ja t is een siroop voor kinderen waar kamille, passiebloem en valeriaan in zit. Zouden ze rustiger gaan slapen
Zit er medisch niet iets dwars? oren, tanden, ontlasting etc. Hoe oud is je zoontje? Wij hebben kindival en valdispert gebruikt maar hielp niets. Vorige maand melatonine gekregen van de huisarts en dat heeft wel geholpen. Maargoed onze dochter slaapt al een jaar (langer zelfs) heel onrustig, 6/7 keer per nacht wakker en wij trokken het echt niet meer..
Hoe oud is hij? Wij hebben een periode ( Vlak voor het jaar tot anderhalf ongeveer ) Kindival van VSM gegeven, zit ook valeriaan enz in. Het hielp naar ons idee wel een beetje.
Hij is 14 maanden oud en slaapt al vanaf t begin heel onrustig. Hebben laatst ook melotamine gekregen maar werd hij nog onrustiger door. Hij heeft toen hij een paar maanden veel moeite gehad met zijn ontlasting maar dat gaat nu perfect en voor de rest is hij gezond en heeft nergens last van. Ik trek t niet meer heb misschien 5 nachten eens door kunnen slapen
Bij onze oudste heeft de Sleepzz echt heel erg geholpen toen hij maandenlang erg onrustig was 's nachts, hij werd nooit heel goed wakker maar was een super onrustige slaper, zo'n beetje op de leeftijd van jouw zoontje. Maar bij hem begon de onrust pas met een maand of 10 dacht ik, toen hij 13 maanden was zijn we met de Sleepzz gestart. We hebben het een paar maandjes gebruikt en daarna was het niet meer nodig. Sterkte en hopelijk werkt het! Slechte nachten zijn zo zwaar...
Dank je ik heb t hem vandaag voor t eerst gegeven en ik moet zeggen normaal is hij al drie keer wakker geweest en tot nu nog niet gehoord. Hoop dat hij en ik de Rust een beetje krijgen Groetjes
Ok moet zeggen we zijn het hem nu twee dagen aan t geven en slaapt heerlijk door. Het is echt heerlijk. Dit is een topspul
wij hebben het ook gebruikt. bij onze dochter heeft het goed geholpen en toen het flesje op was hebben we het zonder geprobeert en toen sliep ze uit zichzelf ook beter
Hoi sandraske Ik heb t mijn zoontje nu twee dagen gegeven en ik moet zeggen hij slaapt door. Dat is echt heerlijk. Hoop dat t. Zo blijft Groetjes
Fijn dat het werkt. Wij hebben het ons zoontje ook gegeven, maar het werkte niet. 2 jaar lang gebroken nachten gehad en nu ineens slaapt hij zonder iets gewoon door. Gewoon een poosje blijven geven en langzaam afbouwen. Kun je kijken hoe hij erop reageert. Geniet van je rust!!
Hier ook maanden een wakker kind in de nacht. Ik heb de melatonine siroop van sleepzz gebruikt, en vanaf nacht 1 zat ze weer in een ritme, en sliep door. Na 3 flesjes ben ik gestopt, en slaapt ze weer door. echt super spul!
Je kunt t gewoon bij de drogist krijgen kijk wel dat je die voor kinderen pakt. Het is echt geweldig spul. Kan eindelijk doorslapen.