Heeft er iemand ervaring met de b-warm cushion? Is dit een goed alternatief voor de zensy? De zensy is tijdelijk niet leverbaar. Maar om nou metalen kruiken te gebruiken daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zag inderdaad bij prenatal een briefje hangen dat zensy bezig is met het verbeteren van het product. Misschien zijn ze op tijd klaar en kun je hem tegen die tijd alsnog kopen?
Ik heb gewoon 2 metalen kruiken...Waarom zie je dat niet zitten dan? En ik heb voor als ze ietsje groter is zo pittenzakken gekocht voor dr buikje....ik ben nu 35 wkn zwanger dus lekker weer (hopelijk) als ze komt en dus waarschijnlijk geen of haast geen kruikjes nodig.
Hij bolt schijnbaar bij veel mensen op tijdens het opladen, daarom geen terugroepactie maar wel reden om tijdelijk niet te leveren. Metalen kruiken zie ik niet zitten, heet water, oppassen dat het niet gaat lekken. Nee voelt voor mij niet prettig, daarom vroeg ik mij af of er ervaringen zijn met de b-warm Cushion. Voor het geld hoef me het niet te laten.