Flutkwaliteit....Hier kregen ze er allebei eentje. Die van de jongste was binnen een paar dagen kapot, maakte nog maar 1 geluidje. Die van de oudste doet het nog wel maar ze spelen er amper mee.
Wij hebben een vogeltje en de vlinder. Het staat mooi op de kast, is leuk voor 2min, maar verder zonde van het geld.
Bij ons op school hebben ze het bij de naschoolse opvang. Hier spelen de kinderen veel mee. Dit zijn 2-de hands huizen en heel veel diertjes. Zelf heb ik een auto met poppetje en diertje en dat ligt te verstoffen.
Zijn er ook huizen en poppetjes van? Ik ken alleen vogels, vlinders, uilen, muizen en bijbehorende kooien..
Hier echt een grote hit! DL van bijna 5 heeft een digibird een zo'n little live vogel met kooi, voor haar verjaardag krijgt ze nog een vogel. Loopt er al lange tijd dagelijks mee rond.
Hier gisteren zo een uiltje gekregen en tot nu toe een succes. Mag mee in boekjes kijken, mee naarbrandweerman sam kijken, mee naar alles kijken. Mag ook mee eten en drinken,.. alleen heb ik nog steeds niet door hoe dat werkt. Je moet ernaar fluiten ofzoiets
Hmmm uiltje kwijt. Ga maar eens zoeken pfft. Hij stopt alles graag in de tunnel maar hij ziet in alles een tunnel. heb al eens gefloten maar geen reactie