Die barbies, sorrie hoor, maar dit heeft toch niets meer met kind zijn te maken? Laat die kinderen lekker buiten ravotten, of rondfietsen, of wat dan ook maar laat ze lekker kind zijn. Ik vind die foto's echt méér dan verschrikkelijk.
ik moet vaak denken aan pedofielen die alleen maar opgehitst worden door deze kindjes die zo sexy mogelijk proberen te zijn. ik vind het echt walgelijk! kinderen moeten inderdaad lekker ravotten, vies worden en nog helemaal niet bezig zijn, en geobsedeert zijn door 'schoonheid'
Ja, precies, maar moet je ook zien hoe die kleutertjes al poseren, met zo'n schuin gebogen been, een kort rokje en een pump eronder, vreselijk!
Dat zegt dan ook wel weer iets over de amerikaanse samenleving (vind ik dan). Aan de ene kant willen ze kinderen beschermen tegen alles en nog wat, ouders riskeren zowat een gevangenisstraf als ze een tikje op de handjes geven, maar aan de andere kant krijgen zieke gasten zulke meisjes zowat op een presenteerblaadje aangeboden..hoe bedoel je tegenstrijdig? Liefs Jessy
ik vind het gewoon te ver gaan.. ik ben zelf ook wel eens benaders voor cailynn maar ik doe dat niet hoor.. daaag... ik wil mn kind kind laten zijn.. ze moet sowieso nik svan cameras hebben hahaha.. ik woon trouwens in amerika vandaar hier zie je het heel vaak en ik kan er absoluut niet tegen ben welles moet eenouder in duscussie gegaan hier maarja daar win je dan toch niet van jessy: op betrekking tot een veilige samen leving nou dan moet er nog veel gebeuren.. de pedofielen lopen hier gewoon de scholen in hoor ik elke wek wel 1 keer op het nieuws... ik vind het hier sowieso maar een rare bedoeling maarja het weer is zo lekke he ik doe mn kin dtrouwens niet hier naar school hor enben dat ook niet van plan
ik had zelf als meisje een beetje het tegenovergestelde probleem... mijn haar werd kort geknipt (had altijd klitten én in de 70ies was kort haar hip) en op vakantie enzo moesten we altijd een joggingpak aan (lekker makkelijk) terwijl ik best wel jurkjes en vlechtjes had willen hebben
Verschrikkelijk die ouders die dit soort dingen met hun kinderen doen. Al die make-up en opgestoken haren. Hebben ze het serieus zelf niet in de gaten dat het allemaal verschrikkelijk nep is? Hoe lelijk kun je je eigen kind wel niet maken? Het lijken net lijken.... (En zo denk ik erover )
het regent hier vandaag al de hele dag, ik zou zeggen oude kleren aan en het bos in en stampen door de plassen en daarna lekker onder een warme douche. daarna lekker een kopje thee met een koekje, dat is kind zijn en niet als een opgedirkte barbiepop rondtelopen paraderen op een catwalk. ronduit belachelijk. ach en poseren voor een blad zoals prenatal of Kinderen, daar zie ik het kwade nog niet van in, maar dat hele opgedirkte gedoe, nee dankje. joyce
er was eens zo'n moeder bij dr Phil. Dat kindje wilde volgens haar zelf een beugel (wek kind van 5 wil zelf een beugel?) Maar de tandarts zei dat het haar hele gebit kon verpesten en wilde het niet doen. De moeder hield ook vol dat haar dochter zelf die shows wilde doen, waarop drPhil logisch reageerde: een kind van 5 weet niet wat goed voor zichzelf is, daar heb je ouders voor! Ik vind het oppervlakkig en ziek
ik wilde op mijn vijfde al een beugel en had hem op mijn zevende. (werd dan wel heel erg gepest en had een overbeed van 11 mm)
100% Mee eens. Ik stem nooit op baby's van anderen, ook niet op persoonlijk verzoek, en zou mijn baby nooit voor zoiets opgeven. En over die volgeplande agenda's. Kinderen moeten lekker kind kunnen zijn. Eén middag per week, hooguit nog een middag of avondje iets erbij, is echt genoeg. De rest van de tijd moet zo'n kind lekker kunnen spelen.
Ja! erg leuke film, en vooral het einde Gekke ouwe opa... Maar ontopic: Ik vind het ook vréselijk die opmaakpopjes. Bah. Zo amerikaans