Onze cv ketel is kapot Erger nog: onze cv ketel is sinds gister kapot, iedereen heeft het te druk om hem snel te maken én Daniëlla is ontzettend verkouden. 3 dubbel balen dus!
Dat is erg balen zeg. Hopelijk wordt het probleem heel snel opgelost zodat jullie er weer warm bij kunnen zitten, dat is toch wel te hopen hé en helemaal voor jullie kleine meid. Groetjes, Laura
oooohw brrrrr... lekker koud zeg Ik hoop dat de ketel snel gemaakt wordt! En beterschap voor je meisje.
O gets. hopelijk hebben jullie 'm weer snel aan de praat. Ander gewoon lekker bij een vriendinnetje ofzo langsgaan om op te warmen..
dat is heel vervelend... hier hebben ze em enkele weken terug vervangen maar zo'n dag in de kou zitten is niks waard! hoop voor je dattie snel gemaakt word
nou heb eindelijk een bedrijf gevonden die hem kan komen maken tussen 1 en 5 dus nog even doorbijten. Ben net trouwens bij de buren Daniëlla wezen verschonen want ik vond het hier binnen veel te koud. hem meteen een electrisch kacheltje kunnen lenen best fijn lieve buren
Ja, zo'n elektrisch kacheltje doet wonderen. Wij hebben vorig jaar ook een paar dagen zonder cv gezeten, en wat was ik toen blij met m'n straalkacheltje zeg...
gelukkig dat je dat kacheltje kunt lenen het is niks om in de kou te zitten... weet er alles van..kunnen jullie de stroomuitval in haaksbergen 2 jaar geleden nog herinneren...hahaha heb van vrijdag tot zondagavond zonder stroom gezeten terwijl er een halve meter sneeuw lag buiten..het was zondags 4 graden bij me in huis brrrr. dus succes ermee voor zolang het nog duurt... gaat het al wat beter met je dochtertje? liefs
Grrrrrr De monteur is net geweest..... helaas is het het duurste deel van de cv en dan is nog niet gegarandeerd dat hij dan is gemaakt. Dat onderdeel moet ook nog eens besteld worden dus we zitten nog tenminste een dag in de kou en zonder warm water Ik heb Daniëlla maar dik ingepakt, gelukkig is ze alleen maar erg verkouden en heeft ze geen koorts of zo.
dat is balen zeg! wat heb je daar nou aan... nou ja succes ermee dan maar... gelukkig dat je dat kacheltje nog hebt hebt dan... liefs