Ben bij 4 actions geweest.. Uiteindelijk bij de laatste nog 2 kastelen gevonden.. De meisjesvariant is overal volop verkrijgbaar, ben blij dat ik nog 2 kastelen heb gevonden.. Gaat aan de kant voor de sint..
Bij de Action hier in de buurt hadden ze het niet. Ze gaan het nu wel bestellen, dus volgende week maar weer even kijken!
Hier, in Vlaardingen, (helaas voor ons ) alleen nog de meisjes-versie, maar er stonden er zeker nog wel een stuk of 10.
Hier gister geweest en ze hebben ze niet. Ik heb ernaar gevraagd maar ze zei dat het ook kon dat alleen bijvoorbeeld grotere filialen ze krijgen. Echt jammer! Heeft Assen ook een filiaal? Daar ga ik zaterdag heen kan ik dan even kijken. Ze waren druk bezig met nieuw speelgoed in te ruimen.
@ ellen. als je binnenkort nog bij klazienaveen in de buurt komt kun je daar ook kijken. Daar heb ik ze weg. Of assen er 1 heeft weet ik niet.
Net bij de Action geweest; nog een stuk of 15 meisjes variant, maar geen kasteel te vinden.... Heb wel die andere meegenomen, voor in de cadeautjesbak.
Ze hadden nu wel hier de meisjesversie, dus gelijk gehaald. De jongensversie hadden ze niet. In Assen ook even geweest (die is toch veel groter) daar hadden ze sowieso de meisjesversie. De jongensversie weet ik zo niet (niet naar gekeken)
ik lees nu pas dit bericht !! Ik ga morgen meteen kijken !! Leuke verjaardagskadootjes voor alle ukkies in onze vriendenkring
Vandaag nog een keer gekeken en gelukkig had de Action hier in de buurt het nu ook. Volgens mij gaat het wel hard want er stonden niet zoveel meer. Ze hadden alleen de meisjes variant. Jammer dat de jongens variant blijkbaar niet op zoveel plaatsen wordt verkocht.