pieperige baby ruim 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sas26, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, ik kom even mijn verhaal van me af schrijven hoor.... wil niet zeuren maar t moet er even uit.

Onze kleine meid is nu ruim 8 maanden. Het is meestal een vrolijk meisje, een lachebekje.... Maar de laatste 1,5 week is ze echt geregeld aan het piepen.... Volgens mij iedere keer als het even niet gaat zoals zij in haar hoofd had. Bijvoorbeeld aankleden of verschonen: piepen, huilen e.d., in de box: bleren!!! naar bed brengen: brullen! tijdens het eten van haar groente: miepen en in de autostoel ook geregeld gepiep..... Wanneer ze vrij op de grond kan spelen heeft ze het naar haar zin hoor. Ze onderneemt van alles, schuift op haar buik of zit lekker te spelen. Ook als je met haar zingt of haar kietelt oid dan schatert ze het uit. maar haar humeurtje kan opeens dan omslaan. T komt er zo zeurderig uit.... :(

Nu weet ik niet goed wat het is. Soms denk ik: tandjes.. ze heeft 2 onder en boven zie je wel bulten zitten.... of ik denk: sprongetje, ze zit regelmatig te oefenen emt op haar knietjes en handen zitten. Maar soms dan word ik er zo onzeker van en dan denk ik: maken we ou zo'n verwend babytje van haar????/ Ik probeer juist niet toe te geven als ze haar pruillip trekt of gaat jammeren. Dus met verschonen toch gewoon even liggen ipv omdraaien, als ik aan t afwassen ben wel even afmaken voordat ik haar uit de box haal etc....

Heeft iemand ook zulke ervaringen? Wil je me asjeblieft er over vertellen?

Begrijp me niet verkeerd, ze is nog steeds een lekekr grietje, maar soms wel behoorlijk aan t zeuren!

Groetjes, Sas

2. Mauziej86

Mauziej86 Lid

25 jan 2009
    80
    0
    6
    Kapster
    Kerkrade
    Jamie van mij is dus ook zo op t moment. En zelfs snachts niet meer slapen, nu ligt hij ook wakker te miepen in zijn bedje :S Echt vermoeiend en dat sinds 2 maanden toen werd hij goed ziek oorontsteking, waterpokken spruw enz..toen wilde hij geen speen meer en sindsdien is het een groot drama,...ben me net aan t bedenken of ik vanavond wel naar bed kan:S:S

Groetjes

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Klinkt heel bekend hier rond de 8 maanden.
    En deze week (de 11 maanden sprong?) is het weer raak, met vandaag wel een heeeele jengelige/huilerige dag. En met eten smijten, pffft. Een aantal nachten ook al niet geslapen :(

Maar gaat altijd na een poosje weer goedkomen en genieten van de nieuwe dingen die ze ineens kunnen. Aan dat beeld hou ik me steeds vast.

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ons meisje is ook al 2 dagen aan het 'zeuren', laat ze speelgoed uit haar handen vallen is het meteen huilen en onder het avondeten zit ze na elke hapje te miepen...
    En idd ook dat haar humeur binnen 2 seconden omslaat van schaterlachen naar huilen en 'zeuren'.

Hier zijn wel weer 2 tandjes doorgekomen, maar daar zou ze nu geen last meer van moeten hebben.

5. matje

matje Niet meer actief

ik lees even mee want wij hebben hier hetzelfde, tygo is nu 10 maanden
    tygo is vorige week wel ziek geweest, griep
    maar ook al een paar dagen aan het 'zeuren'
    niet in de box niet in de loopstoel niet in bed pfff hahaha
    hij wil alleen maar rondgedragen worden....
    ook komen hier weer tandjes door!
    en 's nachts slapen ho maar!

hoop voor jullie (en mezelf;)) dat het snel over is

Deel Deze Pagina