Little people ja of nee?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lynx, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hallo dames,

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. Onze jongste dochter wordt binnenkort 1 jaar en we zijn een cadeautje voor haar aan het bedenken. Omdat we twee meiden hebben hebben we natuurlijk al behoorlijk wat, dus zoeken we iets dat lang mee kan en dat we nog niet hebben.
    We zaten aan Little People spulletjes te denken, maar ik hoor van de één dat er bijna niets mee gedaan wordt en van de ander dat het helemaal te gek is.
    Wat vinden jullie en hebben jullie eventueel nog andere leuke suggesties?

Alvast bedankt.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

leuk spul, al vonden/vinden mijn kinderen er niets aan.
    Hier is juist Duplo populair.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje is gek op Litte People maar inderdaad, niet elk kindje vind het leuk, dus blijft toch een gokje.

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Little people: nee
    Duplo: ja!

Duplo is uitdagender en dus langer leuk, de creativiteit en fantasie vind ik bij duplo groter. Met little people is hier nooit gespeeld met duplo wel veel. Je kunt ook kijken naar lego primo die hebben erg leuke dingen. Wel via marktplaats want in de winkel is primo volgens mij niet meer te koop.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijn zoontje vind Little people heel erg leuk!
    Maar het is zeker een gokje zoals Chiggy al schreef.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja hier een goede koop geweest. Met 1 jaar is het gewoon leuk spul om vast te houden en nu met bijna 4 worden er hele rollenspelletjes gedaan met de poppetjes.

7. Hebben jullie al een mooie loopauto?
    Little People is hier nog nooit aangeraakt.

Wat betreft duplo, mijn zoon vindt die mega bloks fijner om mee te spelen. Ik had zelf duplo en van iemand mega bloks gekregen, de duplo ligt hier nog in de kast en met de mega bloks wordt telkens gebouwd.

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hier ook een fan hoor. Is heel lang leuk. Onze dame begint nu sinds een paar maanden echte rollen te spelen met de poppetjes. Zo leuk om te zien. Vandaag was er een klein rommelmarktje voor de ah. Ik had een mazzeltje. Een man en een vrouw verkochten allerlei little people spullen. Had een hele kermis te pakken voor 2 euro 50. Even in eens sopje en spelen maar! Ze is er heel de middag zoet mee geweest.

9. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Wij hebben het ook gegeven toen ze 1 jAar werd,maar ging er echt mee spelen bij 1.5 . Ze vind het nu heel leuk!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mn zoontje kreeg met 1 jaar de bus...en pas een jaar later nu dus kijkt hij er naar om...alleen met de bus speelt ie, heel soms rijdt er een poppetje in,
    Maar hij speelt nog altijd liever met zn diertjes van de Duplo!!

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier wordt er veel mee gespeeld. We hebben een pretpark en speeltuin en treinbaantje. Dingen die hij in t echt ook leuk vind.
    Heb wel een aantal dingen tweedehands gekocht op marktplaats.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza speelt er veel mee. Maar die speelt met alles wat poppetjes heeft en waar rollenspellen mee uitgespeeld kunnen worden :)

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier een giga miskoop!

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Je weet vantevoren nooit of je kindje speelgoed leuk vindt. Mijn dochter vond Little People leuk toen ze klein was, later Duplo en nu ook Playmobil. Ik las hier net dat een kindje van bijna 4 jaar nog met LP speelt, maar mijn dochter dus niet.

Een vriendinnetje van me heeft voor haar kindje Playmobil 1-2-3 gekocht. Dat is Playmobil voor kleine kindjes.

Wat betreft Little People: het huis, de bus en de boerderij zijn een hit. De kermis niet.

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja hier met haar este verjaardag kreeg ze een LP tractor... En dat is uitgegroeid tot een flinke berg.
    En nog steeds komt het weleens uit de kast.
    (Meestal als er iemand hier speelt en ze blijven beneden. Boven ligt inmiddels namelijk playmobil)

Heb het toevallig vandeweek in vuilniszakken verpakt omdat ik het niet weg wilde gooien. Toch 3 vuilniszakken vol :)
    Hier zijn de voertuigen en poppetjes het populairst trouwens.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Je zult het gewoon moeten proberen om zeker te weten of ze iets leuk vind.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Het blijft per kind een gokje idd, maar hier werd er enthousiast mee gespeeld destijds!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    je kan bij kruidvat bij zo'n koker kopen, met 3 van die poppetjes...of anders kleinverpakkingen ervan....koop dat dan eerst...kijk of ze het wat vindt...kun je het altijd nog uitbreiden...

al denk ik dat met bijv zo'n bus sowieso wel mee wordt gespeeld...ook door meisjes!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier hadden we goedkoper veel over kunnen nemen van buren. Maar Emma heeft er niet veel mee gespeeld. Ja alleen met een poppenhuis. Die hebben we gehouden (Julia keek ook alleen naar het poppenhuis om) en de rest weggedaan.
    Is idd een gok

Duplo en 123 playmobiel (ook gewoon playmobiel voor Emma nu) wordt wel veel mee gespeeld.

20. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier ook veel LP gekregen en gekocht bij beide hun 1e verjaardag. Maar het enige waarmee gespeeld werd is de bus en de tractor en dan alleen om ermee door de gang te racen.

Hier is Duplo en Playmobil 123 veel meer in trek. Vooral de Duplo want dan kunnen ze zelf bouwen.

Deel Deze Pagina