Hallo, Ik ben op zoek naar de kerststal van Little People! Heeft iemand deze en doe je m weg?Dan hoor ik t graag! Groetjes Debbie
Ik heb er laatst 1 op MP gevonden voor 15-,! Was wel een koopje want als je kijkt naar andere biedingen, daar kan je m bijna nieuw voor kopen!
Hmm er staan wel aantrekkelijke dingen op die site. (wij hadden gekeken voor de boerderij, is met diertjes 30 euro, in de winkel 60 ofzoiets?)
Ow super!!! Dank jullie voor de reacties...bij blokker was ik al gaan kijken maar daar hadden ze ze niet. Ga eens kijken bij intertoys! Alvast bedankt, Groetjes Debbie
Hoi, ik heb de kerststal bij intertoys besteld en het is echt een super leuk ding. Echt een aanrader! groet Jacobien
Hier ook laatst gekocht bij de intertoys! Kan niet wachten tot ik hem gezellig op kan zetten met de rest van de kerstspulletjes Heel leuk ding!
Hai meiden, Weet niet of iemand nog op zoek is naar de kerststal van Little people, maar ik krijg net het foldertje binnen van Kruidvat en daar is die komende week te koop. Hij kost 24,99 euro. Misschien heeft iemand hier nog iets aan!!! Veel succes
Wow, dat is mooi dat ik morgen werk! Dat scheelt mij een hoop geld!Dat piratenschip heb ik toen in de opruiming gekocht bij Kruidvat voor 12,50!