Ik dacht eerst ook.. dat is niks.. maar little people heeft ook wel wat geluidjes en soms lichtjes hoor en is zeker wel de moeite waard. Wij hebben de schoolbus, hij vindt het helemaal leuk! poppetjes weer er in doen en weer uithalen.. en we hebben de muzikaledierentrein. Ook hebben we een ander ding maar weet niet meer hoe die heet. Een soort garage alleen dan voor autowassen en repareren.. maar deze valt echt tegen en raad ik niet aan ( hebben opa en oma vorig jaar voor de kerst gegeven, toen hij 6 weken was)
Heel leuk en veilig speelgoed. Tip: koop eerst wat kleins en kijk of het aanslaat. Mijn oudste heeft er erg veel lol van gehad en mijn jongste is er ook dol op. Thema's als de boerderij of de kermis kan voor elk kind. Je hebt geloof ik ook juist een garage en de brandweer enzo. Wij hebben een roze schoolbus, maar die is er ook in het geel. Wij hebben zelfs een kerststal van little people. Haha, mijn dochter zeurt nu al wanneer we de stal weer mogen pakken en ze is vier nu.
Ik vind het voor beide leuk speelgoed. Weet niet hoe oud je zoontje is, maar al was het voor meisje. Als hij het leuk vindt om er mee te spelen is het toch goed. Ken genoeg jongetjes die het liefst met de poppenwagen rond crossen . Kinderen zien geen verschil (als ze ouders zijn misschien wel) in jongens en meisjes speelgoed. Pure commercie
Ik had vanmorgen een mail gekregen met de dagelijkse aanbieding (Dove) en als je die mail opent staat er eerst een stukje boven over het speelgoed. Morgen gaat de aktie landelijk in maar vandaag kon iedereen met een kaart er eerst gebruik van maken. Ik hoefde niets te activeren dus je kunt gewoon naar je winkel met de kaart en als ze hem scannen word de korting verrekend. Anders wachten tot morgen dan geld de aktie ook voor iedereen zonder kaart. Hier stond de kruidvat vol met speelgoed gestapeld en alles was bijgevuld dus genoeg keuze
Ik ben vanmiddag meteen even gegaan naar de kruidvat en gevraagd of er korting was. Ze zei dat ze van niets wist . ( ik had mn kaart niet bij me...) had me toch weer een paar euro gescheeld