puur uit nieuwsgierigheid... wat mij opvalt(in mijn omgeving) is dat mensen waarbij de eerste een meisje is, vaak daarna ook een meisje krijgen. Dus wat is het geslacht van jullie eerste kindje en welk geslacht heeft jullie 2e kindje???
Hier 2 jongens. Mijn ene vriendin ook 2 jongens Andere vriendin eerst een meisje, daarna een jongen, nu weer een jongen.
mijn oudste is een dochter de middelste een zoon en de jongste ook een zoon. die verhaaltjes zijn allemaal fabeltjes. al is het wel zo dat er in sommige gezinnen enkel jongens of enkel meisjes geboren worden. maar geloof niet dat ze er een goed antwoord op kunnen geven in de wetenschap waarom dat nou zo is.
het is zo dat vaak kindjes die komen van de zelfde partners. dus geen half broertje of zusjes vaker het zelfde geslacht hebben. wrm dit is weet ik niet maar zou wel een goede match zijn. tis niet gewoon toeval dus maar gewoon een feit ik kom uit een gezin met 5 meiden en ook nog 2 halfzussen. vriendin van mijn moeder heeft 4 zonen. ik en mijn zus hebben bijde een koningskoppel. zij eers een jongen toen een meid en ik eerst een meid en toen een jongen
Wij zijn met 3 meiden thuis, mijn man heeft 1 broer. Wij hebben ook een koningskoppel, eerst een jongen, daarna een meisje.
Hallo! Hier klopt die theorie ook! We hebben ook 2 dochters. Tamara is geboren op 19-12-2007 en op 9-10-2009 is ons Sophietje geboren. Wat een rijkdom...2 gezonde meiden! Liefs Elly.
Ik heb 1 dochtertje,de 2e hopen we over 2 jaar te mogen verwelkomen,ben dan benieuwd of bij mij die theorie ook klopt!
Hier ook een koningskoppel en een prinsesje de eerste was een knul, daarna een meid en daarna nog een meid. Echt zo geweldig. Ik heb altijd een grote broer en een zus(je) willen hebben en nu heb ik het zo in mijn kindjes toch een beetje.
Ik heb een dochter en een zoon en twee broers. Mijn man heeft een broer en een zusje. Mijn ene broer heeft drie jongens en mijn andere broer een koningskoppel. Mijn zwager heeft ook drie jongens en mijn schoonzus een koningskoppel. Ik denk niet dat je er een theorie op los kunt laten, het blijft kansberekening, toch?
De eerste is hier een jongen... De tweede een meisje... En de derde is nog even een verassing Liefs mij