little people.. Welke set?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luvv, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik wil dit voor mijn dochter gaan kopen, maar twijfel tussen de animal sounds farm en de happy sounds home. Weet iemand welke leuker is??

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ligt een beetje aan je kindje: houdt ze van diertjes of van spelen met poppetjes? Zelf vind ik het huis leuker dan de boerderij. Mijn dochter gaf helemaal niets om little people alleen het huis vond ze wel leuk om mee te spelen. De boerderij vond ze niets aan.

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    Hier vind ze allebei erg leuk, hoewel ze de boerderij eerder leuk vond, maar zij is dan ook erg gericht op diertjes.

Het allerleukst vind ze tot nu toe nog steeds het reuzenrad trouwens, maar heb nog niks gehad van little people wat ze niet leuk vond (m'n moeder heeft een marktplaatsverslaving dus Emma heeft schandalig veel Little People, een deel ervan staat zelfs nog bij opa en oma te wachten)

4. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    geen ervaring met de boerderij maar het huis is hier een succes!

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    We hebben ze allebei en vallen beide in de smaak en word erg veel mee gespeeld

6. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Ik dacht ook dat mijn dochter het leuk zou vinden, maar ze doet er niet zo veel mee (ze heeft de kermis). Misschien dat ze de boerderij of het huis wel leuk vind. Maar ik denk dat ik toch voor het grotw Hello Kitty woonhuis ga (=meisjesduplo)

7. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Hier vallen ze alle 2 in de smaak .. onze dochter heeft heel wat van little people en ze vind het helemaal geweldig :D

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Wij hebben de beorderij. Echt een heel groot succes en ik kan eerlijk zeggen dat dit er erg aan mee heeft geholpen dat ze nu al zoveel dierennamen en geluiden weet. Ze speelt er graag mee. Tip: let eens op de kruitvat. Heeft heel vaak aanbiedingen van little people. Zo hebben we heel goedkoop een koeiensetje erbij gekocht met een boerinnetje en een set met een paardenstalletje/vijver/boertje met tractor en standje. Heel leuk om je boerderij nog spannender te maken.

9. tulip

tulip Niet meer actief

Hier was de dierentuin echt favoriet.

arja, de hello kitty duplo is ook helemaal geweldig.

Share This Page