hoe zijn jullie hier terecht gekomen?wat was je eerste post

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

we hadden het net even over "het forum" zoals dat hier word genoemd en ik kreeg de vraag hoe ik hier ben gekomen.dus ik gelijk via google.maar waarvoor wist ik niet meer dus ik ben maar eens op zoek geweest naar mijn allereerste post hier waar die over ging.die ging dus over zwanger worden. en nu ruim 3000 berichten later ben je al weer 3 maanden mama.i

wat was jullie eerste post?en hoe ben je hier gekomen?

2. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ha!
    Ik moest ook even denken hoor.. en heb het maar even opgezocht, maar nu weet ik het weer! Ik ben hier via google terechtgekomen, nadat ik als zoekwoord 'totaalruptuur' had ingetypt. En toen kwam ik bij een topic terecht over dit onderwerp en heb me meteen aangemeld om hier ook op te kunnen reageren...
    Tjah en inmiddels heb ik nergens zoveel over baby's geleerd als hier..!! Dus dit zal zeker niet mijn laatste berichtje zijn..;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik ben er al even.

Ik zocht tips omtrent zwanger worden en zwanger zijn. Inmiddels denk ik alweer bijna aan een tweede en is Isabella alweer 2 jaar.

Dit was mijn eerste post:

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb gezocht op misselijkheid op google en kwam hier uit , was de eerste 4 maanden verschrikkelijk misselijk en zocht tips en ervaringen , en ben er nog steeds na 3 jaar :D

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb gezocht op misselijkheid op google en kwam hier uit , was de eerste 4 maanden verschrikkelijk misselijk en zocht tips en ervaringen , en ben er nog steeds na 3 jaar :D

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zocht van alles op internet over zwangerschap, vandaar.. Niemand wist er nog van, behalve ik en mijn man, en waar kun je het beter melden als hier dan om het toch kwijt te willen hè? haha. Dit is mijn eerste post

:D kan m niet vinden.. #-o

7. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik denk via google omdat ik iets wou opzoeken over zwangerschap

dit was mijn eerste post

Ik ben Ilse, ben 26 jaar. Getrouwd en zwanger van een eerste spruit die normaal gezien rond 29 mei het levenslicht zal zien. Verder hebben we nog 2 honden. Wie meer wil weten, vraag gerust.
    Groetjes

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuk de meeste komen via google

@bosi. je woont ook al niet meer in deventer ;)

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik wist niet hoe ik moest uitreken dat ik kon testen dus zocht dat met google toen kwam ik hier en vulde zo'n banner in. en daar uit bleek dat ik kon testen. had een test in huis dus teste en was ook meteen zwanger. dus toen ben ik veder gaan kijken zo bij de augustes mama's gekomen. en nu mama van een meisje en wer heel wat berichten veder en bijna 2 jaar lid

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Inderdaad, :)

Patroeschka:

Hier je eerste post:

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook via google. Was een beetje aan het googlen voor me werk over autostoelen en toen kwam ik hier terecht. Eerste tijd alleen een beetje mee gelezen op het forum de Babyuitzet. Werk in een babywinkel en vond het wel interessant om mee te lezen met jullie ervaringen. En omdat we zelf ook bezig waren voor een wondertje heb ik me toch maar aangemeld. En moet zeggen ben verslaafd! :oops:

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook via google, ik was iets aan het zoeken over de echo's!

Nu inmiddels bezig voor een tweede :D

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ook via google.

Mijn eerste vraag was of je in bad mag na het klussen. Hihi, wel grappig. Ik wist het zelf niet eens meer.

14. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Via een vriendin die was al verslaafd :D en toen ik vertelde dat we zwanger willen worden begon ze over deze site.

Sinsdien was er geen weg meer terug :D meteen heeeeel erg verslaafd haha.

Mijn eerste bericht ging geloof ik over zwanger worden en hoe lang dat gemideld duurt :(: voor mij was alles echt nieuw wat ik hier allemaal vind , vooral de cyclus en waneer jeje eisprong heb enzo. heb altijd de pil gebruikt namelijk en zodra je zwanger wil worden heb je veel informatie nodig dus vandaar ben ik ook blijven hangen :D

Gr wiebertje

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuk topic dit!
    Ik ben hier volgens mij ook via google gekomen zocht iets over testen dacht ik.
    Eerste post weet ik niet echt meer, vind het jammer dat ik me niet eerder hier heb aangesloten want vind het echt ee heel leuk forum!

16. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ook wij zijn hier via google terecht gekomen en mijn eerste berichtje was;

Een dag na dit berichtje getest en jahoor ik was zwanger ;)

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dit is hem: ;)
    Ongesteld en toch zwanger?

Berichtdoor Aaliyah86 op di 09 16, 2008 1:14 pm
    Hallo ik heb een vraagje (ben overigens nieuw hier).

(ben ongeveer 2 maandjes gestopt met de pil)
    Ik heb vorige week do een 2 testjes gedaan van sensitest, die gaven toen allebei licht positief aan. Daarna op dezelfde dag en die vrijdag testje gedaan van kruitvat,cb en de apotheek gaven negatief. Die zat (13e) moest ik ongesteld worden en dat werd ik ook.
    Maar nu ben ik ongeveer 3 dagen ongesteld geweest en vandaag wat bruinig verlies en meer niet. Aan de rechterkant van mijn onderbuik blijf ik ook steekjes voelen.
    Kan ik ondanks de negatieve testen en mn ongesteldheid toch zwanger zijn? Of is dit eigenlijk niet mogelijk.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Liefsss

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah wat grappig om terug te lezen!

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuke reacties.ik moet ook zeggen dat ik heel veel heb gehad aan het forum over vanalles en nog wat van zwanger worden tot schoonouders.

er zijn een hoop leuke topics geweest en er komen er ook telkens weer bij.
    maar ook dingen die je bij blijven.(thunder bijv)

20. gemke

gemke Niet meer actief

in principe kom ik hier al heel lang volgens mij kende ik dit forum al toen ik zwanger was van mijn dochter 8 jaar geleden
    toen ik een 2e keer zwanger wilde worden ben ik daarom weer op zoek gegaan naar dit forum
    en nu ben ik er alweer om de zelfde reden als de vorige keer

Deel Deze Pagina