Little People

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door B en N, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ja hoor het is zo ver, ik ben aangestoken met de Little People gekte.
    Ons meisje wordt 23 mei 2 jaar en omdat we het erg moeilijk vonden om een leuk cadeau te vinden (ze heeft al zo veel) hebben we besloten om Little People te geven.

    Nu hopen we natuurlijk dat de kleine meid het erg leuk vind, mama vind het namelijk geweldig :p :D kan niet wachten tot haar verjaardag om haar er mee te zien spelen ;).

    We hebben de Dierentuin voor haar (die gene met de speelmat waar geluidjes uit komen als je er op drukt) en het Kasteel.

    Morgen wordt ze geopereerd en dan krijgt ze alvast de kermis.

    Nu willen Opa, Oma, Ooms etc graag weten welke sets we graag zouden willen hebben voor haar, maar tjha ik vind ze bijna allemaal leuk :p.

    Dus even de vraag welke set is nu echt de moeite waard, kleine meid is gek op dingen die geluid maken en bewegen ;).

    Alvast bedankt voor de tips :D
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.002
    1.831
    113
    Provincie Groningen
    De boerderij is heel erg leuk.
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de schoolbus is ook er leuk.
    van de kermis zijn 2 sets van, 1 met soort draaimolen en 1 met een reuzenrad.
     
  4. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
  5. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Morgen krijgt ze de gene met het reuzenrad, op het verlanglijstje heb ik de draaimolen erbij gezet, had ook de achtbaan er opstaan past wel mooi bij elkaar denk ik ;).

    Van de schoolbus is er maar 1 toch? deze;
    566695 Little People Schoolbus?
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.446
    3.909
    113
    Ik vind die achtbaan irritant en onhandig.
    Hij is behoorlijk groot en vind het nogal een sta in de weg.
    Hier moet ie iig verdwijnen.
    Meisje hier vind het drukkedag huis ook erg leuk.
    En ik denk erover om de speel en leerstad voor haar verjaardag te kopen alhoewel ik die eerst eens goed wil bekijken
     
  7. mama van 2 meiden

    mama van 2 meiden Niet meer actief

    Iris vindt de boerderij leuk

    En de Speel en Leer stad (ook erg in trek bij kindjes die op bezoek zijn!!)
     
  8. Wen26

    Wen26 VIP lid

    16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne speelt op dit moment veel met de kermis (achtbaan, draaimolen, reuzenrad), met de ijscoman en met het poppenhuis.

    http://www.goed-speelgoed.nl/winkel/images/poppenhuis%20met%20geluid%20nr.%20B1831%20open%20(winkel).JPG

    Mattel 9513 Animalville Holly Holstein Ijscowagen Mattel - Speelgoed, Cadeau, Speelgoedwinkel, Vergelijk speelgoed online van webwinkels. Speelgoed en kado's voor jongens, meisjes, baby, peuters en tieners, Webwinkel met Cadeautips, Verjaardagscadeau

    De speel en leerstad is ook erg leuk! Die heeft een nichtje...

    Heb ook nog het circus en de ark van Noach op zolder staan voor dr... kan ik straks wisselen als ze dit niet zo leuk meer vindt!
     
  9. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    De schoolbus is er ook in het roze, die staat hier en groot succes.
    Er is ook een roze vliegtuig,
    En losse poppetjes zijn ook leuk.

    En weet dat je een meid hebt maar de garage is ook leuk.
    Hier ook een little people verslaafde zowel mama als Amy.
    En vooral de poppetjes en diertjes.
    Alles wordt netjes uitgestald.
    Zie foto.
     
  10. momentje

    momentje Bekend lid

    5 feb 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    Mijn zoon speelt heel erg weinig met speelgoed, maar met de boerderij speelt hij toch wel elke dag een beetje...

    Denk dat ik de speel en leerstad geef aan mijn zoontje... misschien vindt hij het iets... (vast niet, maar ik blijf proberen om toch maar iets te vinden van speelgoed waar ie wel langer dan 10 minuten mee speelt).

    Waarom wordt je dochter geopereerd? Zo sneu he aan de leeftijd, mijn zoon moet ook de 25ste (balletjes die niet ingedaald zijn).

    @lindavg: hihi, aandelen in little people? Leuke foto!
     
  11. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoii

    hier is de leerzame stad erg in trek,die heeft ze met de kerst gekregen,ik moet zeggen ze speelt er heel vaak mee
    en de achtbaan is ook erg leuk.....
     
  12. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    @Lindavg; Wat een geweldige foto! Als ik niet oppas dan staat hier het huis straks ook vol met Little People vind het zulk leuk en gezellig speelgoed ;).

    @Momentje; Ze is vanochtend geopereerd, ze hebben haar neusamandelen verwijderd deze waren zo ongeveer 3x zo groot dan normaal! En pff het viel wel even tegen hoor, ze lag met 6 andere kindjes ook allen voor amandelen maar die hadden er allemaal niet zoveel last van. Jamila bloedde echt enorm, alles zat onder en dan ook nog eens twee keer bloed overgeven. Was geen pretje :-S.

    Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter en heeft ze al heerlijk met de kermis zitten spelen! Volgens mij valt het wel in de smaak :D.

    Ik ga morgen nog de schoolbus voor haar halen dan heeft ze straks de dierentuin, kasteel, kermis en schoolbus ;).

    Ik ben benieuwd hoe jouw zoontje de leerstad zal vinden!

    Alvast heel veel succes en sterkte met de operatie van je zoontje hopelijk gaat het allemaal goed en is hij snel weer de oude.
     
  13. Jufffie

    Jufffie Niet meer actief

    We hebben hier;

    * Boeredrij
    * Huis
    * Schoolbus
     
  14. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb de spoorbaan van Little people en mijn zoon kan er veel mee spelen. Maar in ene is hij er op uitgekeken en dan leg ik het weer een paar weken weg en dan zet ik het hier weer neer en vind die het weer helemaal geweldig. Maar ja hij is dan ook dol op treinen ;)
     
  15. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm grote nadeel van little people is dat je het ook nog ergens kwijt moet :)

    hier nu de boerderij, achtbaan en leuk en leerzaam stad
    maar we zouden echt niet NOG een grote set kwijt kunnen hoor!

    nouja.. en de tractor en het vliegtuig en wat kleine dingetjes hoor.. maar volgende little people spul wat ze krijgt zijn losse poppetjes :)
    of zo'n setje van 15e... want ik kan het nergens meer kwijt :)

    leuk en leerzaam stad is opvouwbaar.. ideaal :)
     
  16. B en N

    B en N Fanatiek lid

    13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Haha ja het is inderdaad wel redelijk "groot" speelgoed, maar gelukkig heeft ze een ruime kamer waar we alles mooi kwijt kunnen en dan beneden kunnen afwisselen met de sets.

    Ik vind persoonlijk juist de grotere sets iets leuker omdat er meer mogelijkheden zijn (althans voor zover ik het heb kunnen zien in de doos). De kermis die ze vandaag heeft gekregen (het reuzenrad zeg maar) is redelijk "simpel" waardoor ze daar niet volop haar fantasie in kwijt kan, ik denk dat ze dat met de grotere sets wellicht wat meer kan.
     
  17. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Ultieme favoriet blijven hier leuk en leerzaam stad en de boerderij :)
    vaak staan ze elk aan een kant van de kamer en speelt ze met alles wat ze kan vinden en rent steeds op en neer :)

    poppetjes vliegen dan met het vlegtuig door de kamer op weg naar de kinderboerderij en andersom.
    Maar allerlei ander speelgoed doet ook gewoon mee.
    Mijn arm is vaak de lift.. Van de tafel naar de bank...

    Wij zijn er in ieder geval ontzettend blij mee :)
    maar meer grote sets komen er voorlopig niet in :)
    (nu jullie overtuigt zijn moet ik natuurlijk nog wel even sterk blijven in de winkel... Want papa en mama vinden het net zo leuk als dochterlief ;) )
     

Deel Deze Pagina