Hoi meiden, wie oh wie heeft er nog meisjeskleding (winter) maat 92 (eventueel ook 98 - voorjaar/zomer) liggen? Ook zoek ik nog een winterjasje in maat 92. Het hoeft geen merkkleding te zijn hoor, als het er maar netjes uitziet en nog goed een ronde mee kan! Wil je me een pb sturen met wat je ongeveer hebt liggen en je vraagprijs? Ik hoop natuurlijk op veel reacties...
Zoek je nog kleding? Ik kan even voor je kijken, volgens mij heb ik nog wel een en ander, laat me maar even weten.
Kan als pakket, maar mag ook per stuk. Veel nieuwe kledingstukken. Wit bloesje blue seven mt 92 NIEUW Zwart-wit blue seven bloesje mt 92 NIEUW Roze Frendz shirt mt 98 NIEUW Bijpassend rokje frendz mt 92 NIEUW Roze legging precious mt 92-98 Grijs frendz shirtje mt 98 NIEUW Zwart hema winterjurkje mt 98-104 Beige rokje trix&rees mt 92 NIEUW wit mim pi topje met vlinders (pailletjes) mt 92 NIEUW groen/bruin hema rokje mt 98-104 Jubel setje van paarse longsleeve en bijpassend rokje labelmaat 104, valt als 92-98 Blue seven spijkerbroek mt 92 (valt ruim) NIEUW Roze skinny jeans frendz maat 92 ZGAN Hema skinny jeans mt 92
winterjas eager beaver...mt 92 Marktplaats.nl > Mooie EAGER BEAVER winterjas - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92