Wij krijgen inmiddels veel vragen over cadeau ideeën voor dochter haar eerste verjaardag. Zelf willen we kijken naar speelhuis voor buiten, incl zandbak en schommel. Evt van een van de opa's en oma's een puky wutsch of pukylino, denk de wutsch ivm haar lengte, ze is denk ik al wel 80 cm en loopt langs de tafel, ben bang dat ze voor de pukylino snel te groot word. Maar we twijfelen om ook wat dingen van little people te vragen, ze had met sinterklaas ook van die poppetjes en die vond ze erg leuk. Nu lijkt de boerderij ons wel wat, en daarnaast evt een trekker, de varkenspoel, tuintje, losse poppetjes. Is dit iets waar ze wat langer mee kunnen spelen of zijn ze er na een paar maanden eigenlijk alweer te groot voor? Want dan is het natuurlijk jammer om meerdere dingen te vragen. Ook zag ik dat je het goedkoper kunt kopen op Amazon.uk of amazon.de, maar ik las dat er ook liedjes inzitten, worden die echt gezongen of alleen de melodie, we willen natuurlijk geen Engels of Duits gezongen liedjes.... En iemand ervaring met amazon? Lange levertijd?
geen ervaring met amazon, maar wij hebben ook de boerderij, met heel veel dieren. super leuk. mijn zoontje speelt er veel mee! zitten verschillende geluiden in en alle dieren bij dan. hier een succes! maar waarom ga je al het buitenspeelgoed zelf geven? misschien kan je daarvan ook wat vragen, heb je weer wat kados op de lijst erbij en scheelt voor jezelf ook weer.
Little people kun je prima op amazon kopen, er zitten alleen melodietjes in en geen gesproken teksten. Vtech daarentegen is wel taal specifiek. De levertijd kan een krappe 2 weken zijn als je voor de gratis leveringsoptie kiest. Duplo is overigens ook prima via amazon te krijgen en als je een beetje op let een stuk goedkoper.
Bedankt voor je reactie, en worden er ook liedjes gezongen? Daar hebben we ook over zitten denken, maar we willen het als 1 geheel geven, en we hadden al wel een beetje gevraagd of mensen evt ook geld bij wouden leggen om het samen te geven, mijn ouders gaan dat ws doen, maar anderen willen liever zelf een kado geven, omdat ze denken dat dochter anders niet snapt dat ze het ook van hun heeft gekregen....
Bedankt voor je reactie, zag dat idd dat duplo er ook een stuk goedkoper is. Heb jij ervaring met uk of de? En weet jij toevallig ook iets over invoerkosten?
Geen ervaring met de boerderij, wij hebben het huis en daar worden wel nederlandstalige liedjes in gezongen. Wel heel leuk speelgoed vind ik.
Binnen de eu betaal je geen invoerkosten. Ik heb zowel met de Duitse als de Britse versie van amazon ervaring, de Duitse levert sneller. Als je zeker wilt weten wat voor melodietjes een Little people product heeft, kun je het in je plaatselijke speelgoedwinkel gaan bekijken en dan goedkoop online bestellen. Overigens zijn het alleen de grote dozen die goedkoper zijn op amazon, voor de figuurtjes en dergelijke kun je beter een aanbieding van het Kruidvat afwachten.
Hier word heel veel met de little people gespeeld! Ze heeft het vorig jaar met Sinterklaas gehad en zijn nu dus ruim een jaar verder. Ik heb alles van marktplaats gehaald. Het is allemaal plastic en je kan het goed schoonmaken en het is niet kapot te krijgen.
Hier onze zoon de boederij met Sinterklaas gegeven. Hierin zitten dierengeluiden (haan, varken, schaap, koe, paard) en de muziek van het liedje "old McDonald had a farm", maar dus zonder tekst. Hij vind al die geluiden geweldig. Hij begint nu ook te snappen hoe je met de tractor kan rijden. Op de opvang zie ik alle kinderen (dus tot 4 jaar) er mee spelen. Ik heb ook alles via Marktplaats gekocht, enorm goedkoop en zoals Angel229 al zei, prima schoon te maken en niet stuk te krijgen. Wel even controleren dat alle dieren en poppetjes er echt bij zitten natuurlijk!
Little People is hier een dikke hit dus dat zou zeker een leuk cadeau zijn. Volgens mij zitten er alleen melodietjes in. Wij hebben de dierentuin en nog wat losse autootjes en poppetjes.
Onze zoon heeft jarenmet little poeple gespeelt. Hij is nu bijna 5 en nog wordt er af en toe nog mee gespeeld. Liedjes zijn soms met tekst en soms alleen melodie. Kijk anders ook eens op marktplaats. Het is niet stuk te krijgen, dus zal het vast teeedehands ook wel goed verkrijgbaar zijn.