Nou aankomend weekend is het dan zover, dan gaat mijn mannetje 2 nachtjes uit logeren bij oma en opa. Ik ga samen met mijn man even een romantisch weekend weg. Vind het best beetje eng weet wel dat hij in super goeie handen is hoor, maar meneer is toevallig deze week ook nog eens aan zijn sprongentje begonnen. Word dus ineens ook weer om 2 uur s'nachts wakker. En ook al zegt mijn moeder dat dat geen probleem is voel ik me toch best beetje bezwaard dat zij er straks misschien midden in de nacht uit moet. Nou ik hoop maar dat het sprongetje volgend weekend misschien al voorbij is. Gr, Tinkerbel
Kan me echt goed voorstellen dat het spannend is. Dat had ik toen ook precies hetzelfde. Maar... geniet lekker van je weekendje. Je vader en moeder zullen het heerlijk vinden om voor hem te zorgen (..ook al moeten ze er een keer 's nachts uit)!
Hier gaat Tessa over 2 weken voor het eerst uit logeren. Vind het helemaal niks. Maar wij hebben een bruiloft van Peter zijn beste vriend. We mogen dus de hele dag mee. Het is hier niet in de buurt dus zijn we 's avonds of liever gezegt 's nachts pas thuis. We gaan haar dan de volgende morgen weer ophalen. Maar ik zie er echt als een berg tegenop zeg.... Maar tinkerbel succes ermee en geniet van je weekendje samen. Komt vast goed!
Lana was net 6 weken toen ze bij haar opa en oma ging logeren (wij hadden even een gezellig avondje met zn 2en nodig) en dat ging perfect! De volgende dag toen we Lana gingen ophalen, en mn moeder vertelde hoe het was gegaan, bleek dat ze het echt super had gedaan, veel geslapen, nauwelijks gehuild. Alsof Lana wist dat mama er niet was, en dat opa en oma voor haar gingen zorgen en ze zich dus voorbeeldig moest gedragen ( ) Afgelopen weekend is ze opnieuw uit logeren geweest, maar nu bij een goede vriendin van me, die al een zoontje heeft van een half jaar, en ook deze keer weer heeft ze zich perfect gedragen. Beide keren heb ik 1 x gebeld, om toch even te checken hoe het gaat. Tip, probeer er met je man niet te veel over de kleine te hebben, geniet van de tijd van jullie samen. Het geeft je (waarschijnlijk) extra energie, dat doet je goed en dat merkt je kleintje ook als je weer terug bent!
Hihi, herken het helemaal. Toen Jarissa ongeveer een half jaar was, zijn wij ook samen een nachtje weggeweest. De 2e nacht kwamen we laat thuis, mn ouders lagen in ons bed (is dichtbij de babykamer) dus wij boven in het logeerbed. Nou, dat hebben mn ouders geweten! Jarissa heeft toen midden in de nacht anderhalf uur bij hen op bed gespeeld! Gelukkig konden opa en oma er wel om lachen. Ze vonden het juist fijn om een heel weekend van hun kleinkind te kunnen genieten. Daar hadden ze wel een kort nachtje voor over!
Herkenbaar. Knap dat je het nu al kan, twee nachten! Mijn man was ook al eerder toe aan een weekendje weg, maar ik KON het gewoon nog neit. De eerste keer logeren was noodgedwongen, vanwege de bruiloft van mijn broer (heb haar toen overdag meegenomen en 's avonds laten op halen door schoonouders). Ging geweldig goed, maar wat was ik blij dat ik haar 's ochtends weer op kon halen. Tweede en derde keer vergelijkbare gevallen; zo laat thuis zijn dat het voor haar rustiger was om bij mijn/zijn ouders te blijven slapen. Pas afgelopen weekend zijn we voor het eerst een weekendje weg geweest, dus gewoon zonder noodzaak dochterlief uit logeren, en zelfs dat was maar 1 nachtje (van zaterdagochtend tot zondagavond). Tot nu toe is het altijd supergoed gegaan, daar maak ik me ook echt niet druk om, maar ik ben maar wat blij als ik haar weer zie. Ennuh: dat van de nachten herken ik wel, ik voelde me daar ook schuldig over. Maar: 1) oma's vinden dat ECHT niet erg, het is maar één nachtje, 2) bij de oma's gebeurde het hier nooit... Zat mevrouw in een sprongetje of was ze al een paar ochtenden achtereen om 6 uur wakker, tijdens het logeren sliep ze lekker door en sliep ze zelfs uit tot half negen. Dus... geen zorgen maken! Ga lekker genieten van je weekendje!
Jelle was 9 maanden toen hij voor het eerste ging logeren en dat was nog onder "lichte dwang" ook... Ik ging met een vriendin een dagje naar de sauna, en de mannen gingen klimmen en karten... En na een dagje sauna heb je helemaal geen puf meer om dat hele eind nog terug te rijden 's avonds... Dus heeft mijn man een hotelletje geboekt (lees: samengespannen met mijn vriendin) en mij voor het blok gezet... Ik was eigenlijk wel blij dat de beslissing voor me genomen werd... Ik vond het zoooooo erg om hem bij oma achter te laten, ook al weet ik dat hij daar in supergoede handen is... Jelle heeft oma trouwens wel een uurtje wakker gehouden 's nachts.. (gna gna ) En ik maar roepen dat hij zo lekker doorsliep!
Ik moet er nog niet aan denken.... we hebben over een maandje een bruiloft, maar ik neem Eva denk ik toch lekker mee. Als ze 's avonds moe is, breng ik haar naar bed (we slapen ook daar, soort van hotel). Ik mis dan wel het feest, maar dat zij dan zo.
leuk dat je samen met je man weggaat. het zal wel wennen zijn zonder je knul. yenthe is al best veel weggeweest.omdat ik wil dat ze overal slaapt en dat ze er aan went. volgedne week weer werken, dan moet ze 2x per weekweg. groetjes en veel plezier!
mijn beide kinderen hebben nog nooit bij een ander gelogeerd, vind het ook niet nodig, ik ben het gelukkigst als me kinderen bij me zijn. snap dat je even lekker een weekendje met beide weg wil geniet ervan
Eva slaapt ook overal hoor... alleen zijn wij er dan bij. Maar we gaan nu toch proberen of opa en oma kunnen oppassen tijdens die bruiloft begin september. Ik zag het helemaal niet zo zitten omdat onze band met opa en oma niet zo geweldig is, maar na vanavond zien we het misschien toch wel zitten! Jammer alleen dat ik moet kolven als ik Eva niet bij me heb .
Hier ook nog niet uit logeren geweest.... vind ik niet zo nodig... en ben er zelf ook nog niet aan toe...daar ben ik heel eerlijk in. Daarnaast slaapt ons schatje nog niet echt door en geef ik nog bv.... dus.... hoe dat dan zou moeten? (afgelopen 2 nachten 3 nachtvoedingen gegeven... )