little tikes glijbaan inklappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door shanandoah, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik heb een glijbaan van little tikes.
    (blauwe glijbaan rode trap)
    Maar hoe in vredesnaam klap ik dat ding in?
    Mijn jongste is steeds halsbrekende toeren aan het uithalen op dat dingen dat ik hem even weg wil zetten.
    Want nu ligt hij steeds op zijn kant op het gras.
    Niet goed voor het gras dus.

    Dus wie weet hoe ik hem in klap?
     
  2. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Volgens mij moet je dan die middenstang die tussen de glijbaan en de trap zit aan 1 zijde los halen (dmv een lange schroef?)

    Ik heb zelf de geel met groene variant en ik weet dat het bij deze op die manier wel werkt.
     
  3. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ja zoiets dacht ik ook. Maar hoe krijg ik die knopjes er dan af?

    *pakt een tang en hoopt de boel niet te slopen*
     
  4. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Volgens mij (logisch gezien) zou dan het deel wat aan de glijbaan vast zit (dus niet de trap ;)) los kunnen.
    Onze glijbaan heeft dan weer geen knopjes.
     
  5. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Had het dopje los gewrikt maar daar zit weer een ijzeren ding onder als ik die er af probeer te halen buigt ie af knapt ie.
    dus ben er maar afgebleven verder.
    Nou ja zolang ik niet precies weer hoe het moet.moet mannetje het vanavond maar doen dan.
     
  6. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Heb je 1 of 2 stangen, wij hebben namelijk 2 gele stangen en ik heb hem ook nog niet log gekregen, met die met 1 stang moet het makkelijk gaan.
     
  7. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ja heb ook 2 stangen zat net naar handleiding te kijken en daar zie ik alleen die 1 stang. DIe is supersimpel.
    maar goed wij hebben er dus ook 2
     
  8. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    zal t probleem uit de wereld helpen :p die met 2 stangen kan je niet inklappen op simpele manier. alleen als je schroeven eruit haalt. die met 1 stang kan je wel inklappen.

    hebben een uur staan kloten toen we m kochten om hem in de aanhanger te krijgen en toen kwamen we erachter dat je m dus echt niet kan inklappen zonder die schroeven eruit te halen eerst.
     
  9. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Oke dan word het em dus niet. want als ik die schroeven eruit moet halen breken ze af.
    shit....
     
  10. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    ja tis echt een on-ding als je m niet wil gebruiken want dat giga ging staat dan flink in de weg. hier nu dus ook. 'ff' wegzetten zit er dus niet in want over paar dagen wilt ie er wel weer mee spelen. nu is het dus een sta-in-de-weg-ding :p oplossing voor je gras: elke dag ff verplaatsen, doen we hier ook
     

Deel Deze Pagina