Hallo, Ben net met mijn zoon naar de spelotheek geweest. en ja daar stond een little tike loopauto, politiemodel. Hij was meteen verkocht dus maar Geleend voor 3 weken maar hoe werkt de besturing? het stuur reageert nl niet op de wielen en hij moet het doen met de voeten zeiden ze daar... We hebben al "ge-oefend" maar ik weet het niet haha als ik duw dan duwt de auto heel makkelijk en gaat ook zo de bochten om e.d. maar als hij het zelf doet dan krijgt hij de bochten niet. Weet iemand dit? of heeft iemand ervaring met zo'n auto? ik heb zelf het idee dat hij vanuit zijn heupen de auto de bochten om moet sturen terwijl hij dus loopt als hij er in zit. Bekijk bijlage 185850 zo 1 is het.
Wij hebben ze op het werk, ze krijgen het vanzelf door. Ze moeten inderdaad met hun voeten sturen, dus gewoon lopen in de richting waar ze naar toe willen. Volgens mij niet vanuit de heupen maar vanuit de knieen en de enkels.
Giorgio heeft er ook eentje. het stuurtje is eigelijk meer voor de sier je moet dus echt zitten in het wagentje en met de beentjes lopen ( giorgio stuurt dan enthousiast mee) maar het stuur reageert niet ( dat hoort zo) maar idd, als je hem zelf duwt gaat het soepel, maar als je kindje rijd hapert hij af en toe, maar dat is normaal bij die loopauto
Zijn dat geen zwenkwieltjes? Dus hij zou gewoon naar links kunnen stappen om naar links te rijden.. Tenminste dat deed die van een kennis..
De auto stuurt door het afzetten van de voetjes naar links of naar rechts. De wielen reageren inderdaad niet op het stuur. Een egale ondergrond maakt het wel makkelijker in het begin. Dan kost het niet zoveel kracht om vooruit te komen en te sturen.
Mijn zoontje raced echt ontzettend hard op dat ding haha. Hij stuurt ook mooi mee ( voor zijn gevoel) maar hij raced in een paar seconde de hele tuin door haha. Ze worden er na een tijdje echt supersnel in haha. Hier is het echt een topfavoriet en kan zich er uren mee vermaken
Giorgio heeft deze trouwens bol.com | Little Tikes Cozy Coupe Anniversary 6120, MGA Entertainment | Speelgoed...