Balen de waterpokken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ellen291982, 26 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Argh ik zou morgen met onze jongste dochter naar het Zandkasteel gaan in het theater zie ik net dat ze de waterpokken heeft.

Onze oudste had het 2 weken geleden. Op zich plant ze het wel goed omdat het nu vakantie is;)

Maar vind het heel sneu voor haar :(. Moet ik maar gauw iets anders verzinnen.

Ga ik morgen met de oudste naar het zandkasteel.
    Mijn man had gevraagd aan Julia of het goed was dat ik met Emma heen zou gaan. Dat vond ze goed, de lieverd.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oh hier zitten we nu ook zo ja.. Of tenminste: De jongste heeft het 10 dagen geleden gehad (toen begonnen) . Nu is het afwachten of de oudste het ook gaat krijgen.
    Wij gaan rond de HePi op vakantie - dus áls ze het krijgt, is ze er dan al vanaf... En hopelijk dan deze 2 weken inderdaad ;) . Dan mist ze niets op school.
    De jongste is er hier gelukkig érg goed doorgekomen. Redelijk wat vlekjes, heel weinig last.
    Ik ben een beetje bang voor de oudste. Die is zich er zoveel bewuster van. Maar wie weet. Ontspringt ze ook deze keer de dans.
    Beterschap bij jullie!

3. Ellen291982

Wat is HePi?
    Ja dan is het idd 'handig' als ze het in de vakantie krijgt. Hier precies 14 dagen ertussen (begin van de waterpokken van de oudste en begin waterpokken jongste). Ik vond het juist beter dat Emma groter was. Die was zich bewust ervan idd maar kon ik juist heel goed uitleggen dat ze niet mocht krabben en waarom. Julia ben ik nu banger voor omdat ze roch jonger is en het misschien nog niet helemaal goed begrijpt.
    Emma zat er aardig onder maar heeft het heel goed gedaan. Ze was er wel even ziek van.
    Fijn dat je jongste er erg goed doorgekomen is. Hopelijk als je oidste het krijgt komt zij er ook goed doorheen.

4. Ellen291982

Nou vanmorgen dag twee. Ze zit er verschrikkelijk onder, heel sneu. Ze is vooral op haar buik en rug, net 1 grote pok.
    Hoop dat ze er niet teveel jeuk aan gaat krijgen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sorry - dat is onze afkorting van de hemelvaart/pinksteren vakantie. Die vakantie is hier ook weer 2 weken.
    Onze jongste is snel af te leiden ;) . Veel plezier vandaag in het theater!

6. Ellen291982

Haha oke weer wat geleerd:D
    Dank je wel. Julia vond het goed dat haar oudste zus nu heengaat.

Kan Julia rustig aan doen.

Deel Deze Pagina