Wij twijfelen tussen de namen Liva en Mila. We hebben al een zoontje die Mats heet. Wat vinden jullie het leukst?
Ik vind Mila mooier dan Liva. Wat op Liva lijkt en wat ik dan weer net wat mooier vind dan Mila is Riva.
Oei, icm. Mats zou ik geen Mila doen. Wordt zo jut en jut dan in mijn ogen Als ik de naam van jullie zoontje niet had geweten had ik juist wel Mila gezegd. Want ondanks dat hij heel veel gegeven wordt blijft hij wel erg mooi (en dat zeg ik terwijl ik normaal gesproken helemaal niks heb met namen die heel NL geeft). Liva vind ik 'mwah'. Iets te zoetsappig voor mij vanwege dat het staat voor Liefde Is Voor Altijd. Maar verder wel oke. Eens met @GossipGirlxoxo dat Riva veel leuker is (in mijn ogen dan he ).
Mila, gewoon een mooie naam als de populariteit ervan je niet uitmaakt. Liva vind ik persoonlijk veel minder, omdat ik hierbij de 'Lieve' associatie heb - ook een naam die ik niet zou kiezen wegens dat je er brieven mee begint.
Beiden leuk, beiden populair maar dat maakt niet uit. Want stonden hier ook op de lijst voor een dochter. Mila vind ik mooi klinken, ik hou van de A op het einde. Geldt dus ook voor Liva, al hadden wij Livy als optie. Lastig hoor. M&M vind ik niet misstaan naast elkaar. Een beetje jut en jul effect heb ik ook met mijn 2 jongens (2 x een O) (de jongste krijgt een andere beginletter). Ik kan oprecht geen keuze maken.