Ik moest ook aan Benjamin denken. Jonathan vind ik ook prima passen (maar dat komt vast ook omdat ik twee broers ken die zo heten ). Alexander vind ik ook mooi passen.
Fabian Tobias Killian Jesper Christopher Jonathan Benjamin Olivier Florisn Dorian Mattias Matthijs Jurjrn Gideon Jochem Samuel Bastiaan Sebastiaan Leander Iskander Julian Christiaan Alexander Boudewijn Julius Juriaan
Olivier; prachtige naam én goed passend bij zn broer. Laurentius Jurriaan Diederik Roderick Leonard Leander Waldemar Christiaan Sebastiaan Zijn dubbele namen ook een optie? Zoals: Pieter-Bas Pieter-Christiaan Marc-Floor
Alexander, Bastiaan, Benedict, Benjamin, Christian, Daniël, Elias, Fabian, Florian, Frederik, Gabriël, Gideon, Jonathan, Julian, Julius, Mathias, Maximilian, Olivier, Raphael, Roderick, Samuel, Sebastiaan, Silvester, Simeon, Tobias
Mooi. = 2e naam van mijn oudste. De nu nog jongste heeft Benjamin als 2e naam. Vind ik er dus mooi bij
Bij mij kwam Benjamin als eerste op, en ik ben zo te zien niet de enige haha. Ik dacht ook nog aan Olivier en Dominique.
Marius Archibald Killian Adriaan Nathaniel Peregrijn Percival Ferdinand Geoffrey Jeremy Solomon Matthias Adelbert Augustus Constantijn Christoffel Laurits Nikita Nicholas Theodoor
Silvester vind ik er leuk bij! Maar is al een aantal keer genoemd zie ik. Verder vind ik Olivier en Tobias er ook mooi bij.