Hoi allen, Onze dochter heet Liv en ik ben op zoek naar jongens en meidennamen die hierbij passen. We vinden het wel een uitdaging om het evt bij 3 letters te houden dus wie heeft er wat leuks? We hebben evt al: Wes Tom Fay Jet Mex
Eva, Evi, Evy Isa, Ise, Ize Fay, Fae Mae, May Iva, Ivy Lot Fem Lou Noa, Noé Sam Zoë Amy Cas Dex, Lex Sil Sep Kai, Kaj Vic, Vik Ian Jim Jae, Jay Max Sam, Sem
mex lex lux pim tim tom sam sem len(n) noa dex luc max rik mik sep ian bas ben bob job jip kay kai kye iwo ivo jep raf rob roy tye rye tao fos zev lev pip evy evi noa fem sam pem pam zoe isa mae kim lyn fay lot ali (ellie) aya joy kya lia lea ona tia
Mex vind ik wel erg leuk maar twijfel heel erg of het meer een jongens of meiden naam is? Liz en Lev gaat niet lukken icm onze dochter Lot vind ik ook erg leuk! Die gaat erbij op het lijstje.
-Edi -Dee/Dae -Sia -Mia -Yin -Gem(djem) -Kes -Fré -Vie/Fie -Sen -Ila -Ize -Kee -Sam -Sue -Yva/Iva -Jai -Vic -Joa -Des -Sen -Mik -Ivo -Ted -Tom -Gio -Bob
Waarom moet het perse 3 letters hebben? Ik vind een naam als Nova of Jace ook leuk passen, misschien juist wel beter omdat het niet zo matchend is.
ja daarom twijfel ik ook heel erg of het wat is haha. En dan nog de vraag of je het voor een meisje of jongen doet.