Over een paar weken is het zover, dan wordt ons meisje geboren. En we twijfelen nog steeds over haar naam. We hebben best wat ideeen, maar toch blijft het knagen is dit wel DE naam? Daarom ben ik benieuwd naar jullie voorkeur, of misschien hebben jullie nog een leuke naam die we kunnen toevoegen. Toevoeging: we vallen best wel op de zgn nette/hockeynaam Op het lijstje staan: - Veerle - Lise - Linde - Lot
Van de namen in dit rijtje vind ik Lot het leukst, een stoere maar ook lieve naam, die ook nog leuk is als je kleine meisje een echte dame wordt!
Twijfelde tussen Linde en Lise..maar hoor Lise steeds vaker. Daarom gekozen voor Linde. Veerle is ook mooi, maar spreekt wat lastiger uit. Lot vind ik niks
Allemaal leuke namen, maar mijn voorkeur ligt bij Lot op de voet gevolgd door Lize (vind met een z mooier dan met een s). Op nr drie Linde en tot slot Veerle (vind Veere persoonlijk nog leuker).
Ik vind Veerle ook erg mooi, de overige namen trouwens ook Verder denk ik dan nog aan de namen: Sofie / Sophie Saar / Sara Emma Maaike (Anne-)Fleur / Floor