vanmorgen om 6 uur werd ik uit mijn bed gebeld door mijn vriendin met de mededeling dat ze uit de jongens naam is eerst was ze aan het twijfelen tussen jayden en levi maar jayden vond haar vriend niet de naam voor hun kindje Levi komt in de familie voor dus valt daardoor af nu vanacht kon mijn vriendin niet slapen omdat ze bezig was met denken over een naam voor hun kindje nu kwam ze met de naam Liam ze wilde graag weten hoe jullie deze naam vinden het is hun 1e kindje
Zelf is ze aupair vandaar dat ik het nu voor haar doe ( ze weet tot ik het heel leuk vind om te doen me bezig houden met namen ) nog een maandje dan komt ze terug en zal zij het over nemen mocht ze nog twijfelen hihi
ze was helemaal in de wolken met de reacties De naam voelt voor haar ontzettend goed en dit gaat hem zeker worden zei ze Ik vind het ook een mooie naam
Leuke naam maar erg jammer dat je hem zoveel hoort, net als Milan, die namen zijn echt een hype op het moment.
Wat maakt het op zich nou uit dat je hem zoveel hoort? Teken dat mensen hem mooi vinden. Kan er echt niet wakker van liggen hoor Ik vind het een geweldige naam, maar mijn oudste heet ook zo, dus ik zeg ja doen!