Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Was zelf van mening dat het een jongensnaam is (jip & Janneke) maar hoorde het laatst bij twee meisjes. Wat vinden jullie?
Ik ken een 'jongetjes Jip' en een 'meisjes' Jip. Zelf vind ik het bij het meisje veeeeel leuker, dan bij de jongen. Bij het meisje vind ik echt een gedurfde keus.
Leuk voor een meisje. Maar of je aan mijn mening echt wat hebt weet ik niet want ik vind veel jongens namen heel leuk bij meisjes.
Jip vind ik bij beide passen, maar heb op meisje gestemd omdat ik dat echt een super leuke naam vind voor een meisje! Voor jongens vind ik het dan weer een beetje kneuterig..
Volgens mij is het een jongensnaam, maar ik vind het een leukere naam voor een meisje Daarom ook voor meisje gestemd!
Jongensnaam !! Ik vind hem persoonlijk niks maar als het moet dan voor en jongen. Voor een meisje vreselijk sorry.
Ik ken twee jongens- en twee meisjesJips . Ik vind hem veel meer passen bij de meisjes dan bij de jongens. Voor mij past hij dus meer bij een meisje. Hij wordt per jaar wel meer aan jongens gegeven landelijk gezien. De naam is van oorsprong ook een afgeleide jongensnaam. Maar eigenlijk is het gewoon een unisex naam ondat hij daarvoor genoeg aan beide geslachten wordt gegeven.
Allebei niet. Ik vind Jip in de categorie namen vallen waarmee je je niet wilt moeten voorstellen wanneer je aan het solliciteren slaat.