Eehh.. Eigenlijk geen van beiden..mexx doet me veeeel te veel aan de kleren denken En sydney vind ik eigenlijk ng meer voor een meisje..: Maar als ik perse zou moeten kiezen dan zou ik voor sydney gaan
Ik dacht dat Sydney een meisjesnaam was. Mexx zie ik alleen voor me bij het kledingmerk. Vind je Max dan niet leuker?
Mex (met 1 x dus), dubbel x staat ook leuk hoor, maar doet me idd meer aan het kledingmerk denken! Vind Mex(x) wel stoer klinken! Sydney is niet mijn smaak...
Ik vind Max zo gewoontjes... En Sydney kan voor jongen en meisje. Ik ken 2 Sydney's en 1 Sidney, die laatste is meisje.
Mexx is een kledingmerk en Sydney klinkt als die stad in Australie. Vind het beiden geen leuke naam voor een mens.
Mexx is een kledingmerk dus dit valt voor mij onder de categorie 'Nike, Puma, Esprit" etc.. niet dus Sidney vind ik een prima naar voor een jongen. Twee keer een Y vind ik overdreven.
Sydney vind ik ook meer voor een meisje (en ook dan vind ik het niets) en Mexx doet me ook aan de kleren denken
Ik dacht als eerste ook aan meisjesnamen. Ik zou dan ook eerder voor Dex gaan. Dat vroeg je eigenlijk niet maar ik kan geen keuze maken tussen deze twee.
Mexx is een kledingmerk en zou bij mij om die reden alleen al afvallen. Daar komt nog bij dat als ik Mexx zou horen als naam ik zou denken dat het om een meisje gaat. Van Sydney ben ik ook niet echt kapot, maar vind ik meer een naam voor een mens dan Mexx. Ik vind Sydney/Sidney trouwens wel meer een jongensnaam dan een meisjesnaam.
ik vind het beide erg leuke namen, hier in de straat een mannetje dat mexx heet blijf het erg leuk vinden. succes met kiezen voor je prinsje