Hallo meiden, Wij verwachten in maart een jongetje. Mij lijkt de naam Aaron leuk. Wat vinden jullie daarvan? Groetjes en fijne zwangerschap, Heidi
staat bij mij ook erg hoog op het lijstje, vind het een leuke klassieke en tijdloze naam. Ik twijfel zelf nog of ik Aron of Aaron mooier vind..
Yep, leuk! Ken er 1tje, is een leuke jongen dus ook goede associaties erbij maar los daarvan ook leuk
Bedankt voor jullie reacties! Leuk om dat zo hier te peilen. Het is de enige naam op mijn lijstje eigenlijk tot nu toe. Mijn enige twijfel is of het te 'bijbels' is. Ik ken er zelf geen en dat vind ik wel prettig. Het klinkt vind ik wel stoer, een beetje apart maar niet té.
Het is wel echt een Bijbelse naam, maar maakt dat uit dan? Ik zou het wel doen hoor Behalve als je uitgesproken atheïst bent, dan is het misschien wel wat apart, maar zelfs dan, het is ook maar een naam toch
Aaron vind ik heel leuk! Maar hoe had je de uitspraak in gedachten? Op zn Nederlands of op zn Engels?
Prima naam. En wat dat bijbelse betreft: kan me voorstellen dat dat een belemmering is. Zelf heb ik, agnost als ik ben, totaal geen bijbelse associaties bij die naam. Het is geen abraham of daniel zullen we maar zeggen.
Staat ook op ons lijstje. Is trouwens hier in België een populairdere naam aan het worden. Ken nu al 3 jongetjes die zo heten de laatste twee jaar.