Ik heb dit jaar al 2 miskramen gehad,nu zijn we weer zwanger maar ben zo bang dat het dit keer weer fout gaat. het voelt goed dit keer, maar ik ben bang om positief te zijn en uiteindel j jk weer negatief nieuws te krijgen. En mijn eerste echo duurt nog zoooo lang 20 december pas. Maar heb vandaag een ander gebeld en die doet t volgende week al. maar zelfs dat duurt me te lang hahahaha. Moe van t wachten en ik begin net hahaha
Denk als je met 5 weken en paar dagen ook nog geen kloppend hartje zal zien...teminste die kans is er...met 7 weken zag ik pas kloppend hartje. Ik had ook rond die termijn die jij dan heb echo en dat was echt um ja een stipje haha maja ze kunnen dan vast wel iets positiefs zeggen
Ja klopt denk het inderdaad nog niet. Maar ik ga zoizo elke week een echo krijgen bij deze verloskundige ivm mijn geschiedenis dus dat vind ik heel erg fijn
Nou een hartje start tussen de 5 weken en 4 dagen en moet met 7 weken en 1 dag kloppen volgens mijn artsen. Hier met 6 weken exact een kloppend hartje en bij m'n dochter met 6+1. Maar de angst mbt het fout gaan is volkomen normaal. Heb het helaas bog steeds en bij m'n dochter heb ik het de hele zwangerschap gehad .
Ik ken je gevoel meis, ik heb hiervoor ook 2 mk gehad. Wel fijn dat ik bijna elke week een echo heb gehad, dat stelt je weer even gerust dan! Bij mij zagen ze met 6+2 voor t eerst een kloppend hartje! Enne: gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Heel erg herkenbaar dat gevoel! Ik heb 4 miskramen gehad. Vandaag met 12,3 weken een goede echo gehad en nu begint mijn gevoel pas een beetje te komen! Bespreek de onzekerheid met je verloskundige. Zij kunnen je daar zeker in helpen! Was bij mij wel het geval
ik heb de eerste week ook zo gelopen... vol met stress... maar heb het nu (voorlopig) een beetje kunnen loslaten...
ik weet hoe je je voelt, en die schrik gaat na 12 weken nog niet volledig weg (althans bij mij niet) maar ik heb toch bewust gewacht met een eerste echo tot ik bijna 7 weken was en toen zag ik een mooi hartje knipperen wat een hele geruststelling was. met 5 weken is vroeg, en als je dan geen hartje ziet ben je nog meer ongerust dan ervoor....
Wachten is verschrikkelijk en onzekerheid ook! Hier nu 12 weken maar nog steeds enorm onzeker! Komt vast goed meis, super dat ze je daar wel serieus nemen en je wekelijks mag komen.
Dit klopt wel! M'n vruchtzak was te klein bij 5 weken dus moest me voorbereiden op een mk aldus de arts! Achter hcg en alles steeg goed en week later met exact 6 weken een kloppend hartje! En nu is alles prima op termijn.