Hoi! Wij zijn aan het twijfelen over de naam.. Tot nu toe hebben we bedacht: Senna of Emma.. Wat vinden jullie? Nog ideeën voor korte namen?
Zeker Emma! Prachtig en tijdloos. Ik hoor de naam niet vaak in mijn omgeving. Senna is niet mijn smaak.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Blijft lastig, vind beide namen leuk. Senna is idd ook een jongensnaam en Emma komt wel weer veel voor, al valt het hier wel mee.
Ik ken een hond die Senna heet dus zou daar niet snel voor kiezen. Vind Emma een erg mooie naam, vind je het niet erg dat hij erg populair is?
Senna, Emma is zo veel voorkomend. Senna is inderdaad ook een jongensnaam maar er zijn volgens mij 3x zoveel meiden met de naam dan jongens. Misschien anders Fenna, Lenna, Jenna, Siënna?
Senna...!! Heb zelf ook een prachtige dochter die zo heet! Hier komt de naam wel redelijk vaak voor, overigens alleen bij meisjes... En dat het ook een hondennaam is, tja bijna iedere naam wordt tegenwoordig als hondennaam gebruikt.. Vrienden van ons hebben een hond die sofie heet... Ik bedoel maar...
Ik vind emma wel een hele populaire naam. Vind ik jammer. Senna kan prima maar is niet mijn smaak. Sophie Elin Nova Norah Sarah Indy Iris Isa Pien Julia Ella Eva Suze Tess Loes