Philips roept Senseo's terug Check hier of je senseo ook in de lijst voorkomt! Ik heb er 2 die in de lijst voorkomen,
Je moet je senseo op de site van philips registreren, je krijgt dan een ontkalker en een doos opgestuurd... senseo in de doos en dan opsturen....2 weken je senseo kwijt en je krijgt hem terug met een nieuwe boiler moonlight159@ ik had nog nooit in de lounge een topic geopend, nu zag ik mijn kans waar.... voor allemaal: de productiedatum (alleen de eerste 4 nummers registreren) en het artikelnummer staan onder je senseoapparaat!
ik heb er ook 1 jahooeeee grrr hoop wel dat die goed terug komt, ben helemaal blij met de mijne hahahahah
heb hem potv..... net sinds kerst (was m'n kadootje) die van mij moet dus ook terug. heb net op de site gekeken maar je kunt je pas vanaf morgen registreren, dus ben benieuwd. maar goed ben al blij dat ie niet ontploft is
Ja, ook wij hebben prijs... Maar ik breng 'm niet terug. Volgens de site is het vooral in gebieden met kalkrijk water, en wij hebben heerlijk zacht water. Bovendien ontkalk ik het apparaat regelmatig dus zie ik niet zo'n probleem hier. Het probleem is juist veel erger als we 2 weken geen senseo kunnen maken
Hmmmm....hier wel een zelfde typenummer. Echter registratienummer begint hier met 04.. en die op de site vanaf 06 Wat nu? Hebben zeer hoog kalkgehalte. Kwebbel
Waar moet je je registreren dan? Want ik zie op de site niets waarmee ik mijn Senseootje die ook terug moet kan registreren
Dat kan volgens mij pas vanaf morgen 8.00 uur. Je moet onderaan de site je type en datum nummer selecteren en dan berekent de site of je je senseo moet terug moet en dan 15 april 8.00 uur kan je je registeren. Balen he?
ooooooh ik denk dat ik het al weet kwebbel, ik denk dat 04 staat voor jaar, dus dat kan bij mij wel kloppen en bij jouw??? maar dat maakt niks uit met kalk gehalte denk ik omdat wij er ook gewoon last mee hebben
Ik heb ook de 7810 en die van mijn begint met 07..... maar ik probeer me aan te melden op die senseo site, is die site overbelast :S