Vader/moeder/stiefvader goed contact. Schoonmoeder overleden ruim voor dat ik mijn partner leerde kennen. Schoonvader zo min mogelijk.. 1-2x per jaar is zat.
Lijkt me echt triest als je het contact bewust verbreekt met ouders of schoonouders. Ik zou er niet aan moeten denken. Van mijn ouders hou ik echt heel veel. Ik zie ze niet meer dagelijks (voorheen wel, want toen werkte ik bij mijn vader), maar we spreken elkaar meerdere malen per week. Ik hou ook van mijn schoonmoeder. Ze is niet echt mijn type, maar wel heel lief voor ons en nu ik zelf moeder ben, vind ik het makkelijker om haar goedbedoelde overbezorgdheid en bemoeizucht te handelen. Mijn schoonvader is helemaal mijn type niet, maar goed, hij hoort er ook bij. Ik moet er in elk geval niet aan denken om bewust te zeggen: ik wil je nooit meer zien of spreken.
contact met mijn ouders is super spreek ze dagelijks wel en me moeder en ik doen smiddags boodschappen haha mijn schoonouders niet zoveel eigenlijk mijn schoonmoeder zie ik 4 x per jaar ze heeft het druk en tja wij zijn eigenlijk niet hun soort wij zijn gewoon doe normaal doe je al gek genoeg en me schoonvader eigenlijk niet die heeft ons toen gebeld moest die me vriend zijn broer hebben en toen wilde mijn vriend vragen hoe het met hem was had die al opgehangen horen nooit wat van hem
Meestal is dat niet zomaar gebeurt.. Maar is er heeel veel aan vooraf gegaan.. Ik pik meer van mijn familie/schoonfamilie maar echt niet alles..
Heb goed contact met mijn eigen ouders en heb contact met mijn schoonmoeder. Mijn schoonvader ken ik niet, want mijn man heeft hem niet gezien sinds hij 6 was ofzo? Geen idee of ie nog leeft etc. Soms wil m'n man kijken of hij daar achter kan komen, maar gezien je nooit weet wat voor Pandora's doos je evt open trekt...laten we het voor nu maar gaan.
Ik heb alleen ingevuld geen contact met schoonouders. Eigen ouders zat de juiste optie niet bij, die leven niet meer. mn schoonouders ken ik overigens ook niet.
Ik heb contact met mijn vader en stiefmoeder, ook contact met mijn schoonouders maar niet met mijn moeder.
Ik ben blij voor je dat je er niet aan zou moeten denken om contact te verbreken. Niet iedereen heeft helaas zo'n goede band.
Ik zie mijn ouders wekelijks.. Heb een goede band met mijn vader en moeder. Mijn schoonouders zie ik vooral met verjaardagen en feestdagen. Band is niet altijd even goed geweest, mijn schoonmoeder heeft nogal typische trekjes.. Maar ik moet toch wel zeggen dat het de laatste tijd beter gaat, kan een redelijk gesprek met haar voeren aan de telefoon. Schoonvader is een goedzak
Wij hebben geen contact met schoonouders en mijn vader maar wel met mijn moeder en stiefvader. Mijn vader mis ik niet heb een hele lieve stiefvader die ik als papa zie
Ik en mijn man hebben een zeer goede band met mijn ouders en ook met mijn schoonouders (waarbij ik wel meer contact heb met mijn eigen ouders ). Mijn schoonouders zijn anders dan ik (en mijn ouders) maar wel heel lief (ook voor onze dochter). Zou er niet aan moeten denken om geen contact met mijn ouders of schoonouders te hebben.
ja met beide zowel mijn ouders als schoonouders zien wij wekelijks en als ze oppassen dan is het bijna elke dag bij halen/brengen
Ik heb met ouders + stiefmoeder en schoonouders allemaal nog contact. Met mijn schoonouders wel op een heel laag pitje.
Schoonmoeder is een schat van een vrouw ( schoonvader nooit mogen kennen helaas ) Met mijn ouders geen contact en mis ze niet. En met de kant van me moeder (familie) hebben meer interesse in hun dan in mij dus ook geen contact mee. Die wilde mijn verhaal niet geloven omdat ze die schelpen niet af willen doen.
Met mijn schoonouders heb ik godzijdank geen contact. Met mijn vader ook niet. Met mijn moeder en haar man heel goed. Ik ben gelukkig met Hoe het gaat en gelopen is.