Bij Loïs denk ik aan Family Guy en bij Lexi aan een rare afkorting van Alexandra. Beide niet echt geweldig, al vind ik Loïs wel echt leuker dan Lexi.
Lois vind ik super mooi. Lexy vind ik ook leuk maar zou zelf kiezen voor Alexa, afkorten naar Lexy. Leuke namen!
We moeten kiezen voor jongen en meisje we willen deze keer een verrassing bij geboorte. Ik ga uit van 1... heb nog geen echo gehad
Thx! Jij bent die 2e die zegt dat het een populaire naam is. Hier in mijn omgeving ken ik er geen 1. Dacht origineel te zijn
Vind Lois het leukste van deze namen, maar hoor de naam alleen zo vaak. Ken er zelf al 3... Maar dat doet niets af aan dat ik het een leuke naam vind
Bij mijn dochter zitten er 2 in de klas, dus de ene heeft haar naam (onofficieel) veranderd naar Loïse.
Lexi(e) vind ik leuk, zo leuk dat hij op mijn namenlijstje stond, maar mijn man vind het helaas 10 keer niks. Loïs vind ik niet mooi en ook erg populair worden.
Beide erg leuk!! Ik ken ook geen Loïs, maar vind hem echt mooi. Lexi vind ik ook heel leuk! Dochtertje van goede vrienden heet zo. Zo’n leuk kind! Het is ook echt een Lexi. Lief en lekker eigenwijs
Vind lois mee maar ook te veel voorkomend. Lexi iets minder leuk.. kan wel leukere -i namen verzinnen denk ik.. Maar hey als jullie het mooi vinden!
Lois wel leuk, uitgesproken als Loo-is. Wel redelijk populaire naam momenteel. Lexi vind ik erg leuk!