Hoi hoi, We twijfelen nog tussen 2 namen voor onze dochter. Faye of Loïs. Onze andere dochter heet Liz. Namen met een L hadden we al afgeschreven maar komen toch steeds terug op Loïs welke wij super mooi vinden, maar kan dit wel samen met Liz of is het dan to much/te veel lijkend op elkaar? Faye vinden we ook erg mooi. Deze naam hebben we al een tijdje als de naam, maar blijven twijfelen tussen Faye en Loïs . Voor welke naam zouden jullie gaan en waarom? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt Groetjes
Persoonlijk vind ik het teveel 'L' bij Liz en Loïs , maar zoals ik al aangeef is dat erg persoonlijk. Ik vind Faye wel een mooie naam, maar dan als Fay. Ik begrijp die E nooit zo goed.. Liz en Fay vind ik erg leuk bij elkaar, passen ook prima bij elkaar! Succes met het vinden van de juiste naam! Ik vond het beide keren een verschrikking om samen de juiste naam te vinden!
Ik vind Liz en Loïs iets teveel lijkend. Zelfde beginklank en eindklank. Loïs vind ik wel een leukere naam dan Faye, maar ik vind Faye geen verkeerde naam. Liz en Faye klinkt voor mij beter
Faye! Vind Liz en Loïs iets teveel van hetzelfde en Faye ook mooier, zeker bij Liz. Vind de spelling Faye ook meer af, is ook de originele spelling geloof ik en het maakt het wat volwassener.
Liz en Loïs lijkt erg veel op elkaar qua klank. Snap dat je er ws daarom juist een goed gevoel bij hebt, maar zou het niet doen.
Loïs supermooi! Maar vind het teveel op Liz lijken. Faye vind ik absoluut geen mooie naam, maar ja smaken verschillen
Ik vind persoonlijk Liz en Loïs teveel op elkaar lijken. Faye vind ik een leuke originele naam. Zou dan ook voor Fay gaan, past qua aantal letters mooi bij Liz 😉.
Ik vind Loïs veel mooier dan Faye, maar ik vind het dan weer niet passen bij Liz. Ik zou daarom voor een totaal andere naam kiezen.
Ik vind Faye ook leuker, en ook beter passen bij Liz. Wij hadden deze naam ook gekozen als de tweede voornaam dan, als het een meisje was,maar dan geschreven als Fae
Loïs vind ik leuker. Mijn favoriet maar past niet bij onze achternaam . Fay vind ik beter passen bij Liz. Wel Fay en niet Faye