Wij hebben vier mooie meisjesnamen voor onze derde dochter bedacht. Maar we kunnen wel wat hulp gebruiken om hier een keuze uit te kunnen maken. Kunnen jullie helpen? Het gaat om: Vieve Mirthe Mirre Sophie Ze passen allemaal bij de namen van onze andere dochters, dus dat maakt het niet makkelijker. Met Sophie heb ik een iets mindere associatie, maar ik vind het wél een mooie naam..
Ik vind Sophie van deze 4 wel echt de leukste. Vieve vind ik zelf juist de minst leuke ( zo zie je maar, smaken verschillen )
Ik vind Mirre de leukste, maar Vieve is ook mooi! Mirthe vind ik ook wel aardig en Sophie ben ik wel op uit gekeken.
Ik heb Mirthe gestemd, maar vind Myrthe mooier. Klassieker. Sophie vind ik ook mooi. De andere twee zijn me iets te 'hip', maar dat is persoonlijk
Sophie. Ookal is het best afgezaagd in deze tijd want veel kinderen krijgen deze naam. Maar ik vind de overige zelf niet leuk. De minste vind ik Mirthe
Moeilijk. Sophie vind ik mooi, maar is (voor mij) helaas teveel voorkomend. Ik heb op Myrthe gestemd. Vieve is niet zo mijn stijl, maar kan prima, hetzelfde met Mirre.