Wij hebben Thijs, Isabel en Sten Voor een jongen erbij hebben we Dex Vigo Julius En voor een meisje erbij Lizzy Lisse Julia Wat vinden jullie het best passen of het mooiste? Of nog andere ideeen!!
Joris Lucas Julian Mats Floris Hugo Max Ruben Bram Thomas Tobias Niek Emma Lieke Lauren Jasmijn Merel, Merle Lise, Lize Rosa Mirte, Mirthe Vera Julie Veerle Bente, Benthe
Als je voor Lizzy gaat is Liz misschien ook een idee? Lizzy blijft altijd, Als ik eerlijk mag zijn, een naam voor een kindje. Maar dat is mijn mening. Daarnaast ken ik ook een aantal dieren met de naam Lizzy sorry. Vind je Liz niks, dan is Lisse ook een hele leuke naam :. Wat ik zelf ook hele mooie namen vind, misschien vind je ze niks, dat kan en is niet erg. Liv Olivia Rose-Lynn (Roselyn) Jaylin Fay Quinn Sem Finn Fos(s) (lekker apart hahaa) James Jesse Kay
Julius en Julia vind ik uit jouw rijtje mooi staan bij de namen van de andere kinderen. Ik zou iets langer kiezen dan heb je twee korte en twee langere namen. De namen van Madeliefje06 vind ik ook mooi. Quinn is ook leuk, maar alleen voor een meisje! Misschien nog voor een meisje Quirine Quinty/Quinta/Quinte Lisa Laura/Laure/Laurie Olivia Lisa Rosalie Emily Elise En Jongens: Jack/Jackson Marius Maxim Marnix Benjamin (Roepnaam Ben) Jonas/Jonah/Joas Jelle Alex
Qua jongensnamen van jullie lijstje vind ik Dex er het mooiste bij. Mats en Luuk vind ik er ook heel mooi bij. Thijs, Isabel, Sten en Mats/Luuk! Verder nog: Brent, David, Finn, Floris, Hidde, Job, Joep, Jonas, Koen, Lars, Lucas Qua meisjes namen vind ik Julia er heel mooi bij passen. Thijs, Isabel, Sten en Julia! Ook Elena of Feline vind ik er goed bij passen. Thijs, Isabel, Sten en Elena/Feline Verder nog: Aïsha, Amélie, Celia, Denise, Eline, Elise, Florine, Jasmijn, Liora, Louise, Marinte, Melanie, Melua, Nikita, Rosalie, Rosalin, Valerie
Olivia had ik idd ook maar ben bang dat ik er toch spijt van ga krijgen! Julia past idd erg mooi bij Isabel En Julius vind ik ook erg leuk maar dacht dat het niet in het rijtje paste.
Lisse (of Lise of Lis). Julia past ook goed erbij. Jongensnamen passen ook allemaal goed, Julius en Vigo vind ik de leukste
Ik vind Julia en Julius het mooist, maar ik vind Vigo er ook wel goed bijpassen, omdat het voor mijn gevoel een brug vormt tussen de korte jongensnamen en de lange meisjesnaam die jullie al hebben.
Ik vind Dex en Julia het mooiste uit jouw rijtje namen. Lizzy is ook leuk, maar zou dan voor schrijfwijze Lizzie gaan.
Mooie namen hebben jullie uitgezocht! De jongensnamen vind ik er allemaal wel bij passen. Qua meisjesnamen vind ik Lizzy en Julia wat te 'klassiek' in het rijtje. Lisse is wel weer heel leuk. Van Julia zou je ook Jula kunnen maken, dat is wat stoerder. Of van Lizzy Lizz maken.