Om het maar even op 35-35 te gooien, ik stemde Loïs Ik denk dat jullie niet veel hebben aan ons hihi Het zijn in ieder geval beide mooie namen hoor! Misschien even aankijken tot ze geboren is welke jullie het best vinden passen?
Ik vind Loïs ook stoerder en mooier, en je ziet Liv (of varianten daarop) best vaak voorbij komen de laatste tijd (iig op het forum) heb ik de indruk. Loïs vind ik wat unieker.
vind ze allebei super! maar zou zelf voor liv kiezen. ik weet niet wat de namen zijn van je andere kindjes? maar als je niet kan kiezen zou ik kijken wat daar het beste bij past.
Liv natuurlijk Maar ik ben bevooroordeeld Overigens hadden wij Loïs ook op ons lijstje, dus goede smaak!
Liv, zo gaan wij onze dochter ook noemen! Prachtige naam; stoer, lief en krachtig! Lois stond overigens ook in onze top 10!
Ik vind Liv er eigenlijk mooier uitzien op papier dan de klank in het echt. Het kan zo hard klinken als je het niet goed uitspreekt. Dus daarom zou ik voor Loïs kiezen.
Liv!!! Al komt Loïs bij jullie ook steeds weer terug in de top, je twijfelt er ook elke keer over... Dus Liv!!!
Liv! Onze dochter heet zo...heb er echt heel veel goede reacties op gehad. Op het forum zie je hem de laatste tijd wel vaker idd, maar bij ons in de omgeving (nog) niet.
Ik heb hem hier in de buurt ook nog niet gehoord, Liv. Loïs ook nauwelijks trouwens. Ja Marloes, die -s op het eind blijft me storen..