Wij zijn zwanger van ons 2e meisje en zoeken nu een naam. Onze 1e dochter heet voluit Nikita Catharina maar de roepnaam is Nikki lekker stoer. Nu zoek ik dus een naam die daar bij past. Wij vinden Kensi een hele leuke naam maar wil er een 2e naam alleen vind dat lastig. Kensi Raeven leek mij ook wel leuk. Wat vinden jullie leuk passen bij Kensi of evt. Andere ideeen die leuk bij Nikki passen.
Ik zou een echt vrouwelijke naam kiezen. Bij Kensi is me niet gelijk duidelijk dat het om een vrouw gaat. Catharina vind ik erg mooi, in dezelfde stijl denk ik aan bijv. Josephine of Magdalena. Beide namen vind ik echter niet zo mooi bij Kensi, die is veel stoerder dan de rest.
Bedankt voor de reacties. Catharina is normaal niet zo onze stijl maar onze dochter heeft deze 2e naam gekregen omdat beide oma's zo heette en het voor beide het 1e kleinkind was dus dit vonden wij een mooi gebaar. Kensi is echt een vrouwen naam alleen heel nieuw kwam pas voor het eerst in nederland voor in 2010 en word ook niet zo heel vaak gegeven. We hebben al besloten dat het Kensi word alleen ik en vriendlief zijn nog niet over de 2e naam uit. Vind Nikki en Kensi wel heel leuk bij elkaar passen.
Ik vind de 2e naam er wel bij passen, maar het was voor mij ook niet duidelijk dat het om een meisjesnaam ging.
Ik vind jouw idee super leuk! Of misschien een tweede naam van 1 van de oma's pakken zodat je tweede dochter ook soort van vernoemd is, misschien een idee? Succes!
Ik vind de naam best leuk. Andere namen bij Nikki: -Kess -Demi/Dewi -Lindi -Kaia -Kaily -Carli/Karli -Desi -Jazzy -Tyra -Ziva -Bodhi -Mira 2e naam bij Kensi: -Damaris -Rowen -Logan -Meadow -Grace -Melody -Eden -Rose -Raine -Skylar -Imogene
Leuke naam Kensi! Misschien even wennen voor sommigen, maar dan wennen ze maar een end weg toch? Gaaf dat jullie voor een naam gevallen zijn die nu bij jullie kindje hoort! Ik moest gelijk denken aan Kensi Joan / Kensi Joanne / Kensi Joanna. Succes!
Misschien weer drie lettrgrepen en zelfde soort tweede naam als bij je oudste dochter: Kensi Charlotte Kensi Eline Kensi Maar jouw idee kan ook goed. Bij Nikki kan ook Robin
Bedankt voor de reacties staan leuke ideeen tussen. Ik vind veel namen leuk alleen ik heb een vriend die zoooo kieskeurig is haha. Hij kwam met de naam Riva wat ook wel apart is. Dus waarschijnlijk word het Kensi Riva. We hebben nog even de tijd om er over na te denken hihi
Mijn ideetjes. Ik denk aan iets met een M, waarom weet ik ook niet. - Madelin/Madelynn - Maddison - Micheala - Michelle - Merylin(n) - Melanie
Mijn achternichtje heet ook Kensi, super leuke naam en absoluut vrouwelijk! Heel iets anders, maar ik vind bij Nikita (Nikki) Gabrielle/Gabriella (Gaby) ook heel leuk!
Onze jongste heet ook Nikki! onze oudste heet Robin, ook een meisje. Kensi vind ik er bij kunnen hoor.