Actiecode flyer Bart Smit gezocht

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by kimr1, Oct 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Hallo,
    ik wil wat gaan bestellen via de website van Bart Smit.
    Onderaan staat het volgende:

" Op de flyer voor onze familie- en vriendenkoopavond vindt u 2 actiecodes, één voor 15% korting op het gehele assortiment speelgoed, games en DVD´s*, en één actiecode voor 10% korting op spelcomputers. De 15% korting geldt op de gehele bestelling ongeacht het aantal artikelen, uitgezonderd spelcomputers. Hiervoor geldt 10% korting en een maximum van 2 stuks per klant."

Ik heb zelf geen flyer en dus geen actiecode. Jullie raden het al: Wie heeft er voor mij een actiecode?
    Groetjes Kim

2. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik heb zo'n flyer maar waar moet die code staan dan?
    Ik zie geen code :(

3. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Ik heb geen idee helaas ;)
    Dat wat op hun site staat is de enige info die ik heb.
    Wat raar dat dat er staat dan...

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik zou een code voor een spelcomputer kunnen gebruiken!

5. Pebbles79

Pebbles79 Nieuw lid

Oct 17, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgenavond van 17.00 - 21.00 uur familie- en vriendenkoopavond. Korting met de actiecode op de flyer:

Nieuwsbrief

Succs

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik heb een heel ander flyer zie ik nu...
    Ik heb zo 1 waar je naar BS toe moet gaan.
    Daarom zie ik geen code's

7. ProudMum

Superbedankt!
    Nu kan ik de vsmile motion met een leuke korting kopen!

8. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Geweldig! Bedankt!
    Scheelt toch weer 12,- op het Wii balance board ;)

9. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Heb dus vanmiddag die code gebruikt (17:04) maar bij de voorwaarden geeft ie aan dat de korting gelijk eraf word gehaald, maar bij mij is dat niet zo

Zijn er bij meerder dit gebeurd, ook al doe ik bijv een fake bestelling hij haalt 'm er niet af.

10. ProudMum

geen last van hier, alleen werd de verkeerde korting berekend. Kreeg 10% ipv 15%. Dus heb geannuleerd want incl verzendkosten scheelde het maar 1 euro

11. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    ik vind het echt raar, ik heb misschien wel 3x opnieuw geprobeerd (dus opnieuw internet opgestart) hup weer dat produkt in die wagen door me menu heen, daarna code ingevoerd dan geeft ie dat ie goed is 15% maar het word er niet afgehaald, had bij die 3x opnieuw ook even een duurdere artikel gebruikt , maar bij mij was ie vaag

Denk dat ik morgen maar is met de klantenservice gaat bellen, 't gaat om 1,50 maar toch!

12. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Ja, gebeurde bij mij ook. Heel raar.
    Ik heb toen op een andere computer ingelogd en de bestelling overnieuw geplaatst en toen haalde hij de korting er wel af.

Volgende week maandag is de actie weer.
    Van vijf tot negen in de webshop.
    Met code AC7652 krijg je weer15% op speelgoed en met code AC9325 krijg je 10% op spelcomputers.

13. ProudMum

dan ga ik morgen bellen en vragen hoe het zit. En vragen onder welke code de vsmile pocket valt. Daar word bij de voorwaarden niet over gesproken!

14. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik kon weer es niet wachten met bellen, heb gelijk maar gemaild, ik uitgelegd dat ik na 17 uur (speciaal opgelet trouwens) een bestelling had geplaatst blablabla, krijg ik vanmiddag een antwoord van ze

"De korting is niet verrekend omdat deze pas vanaf 17.00 werd geactiveerd. Voor deze tijd werd de korting niet toegekend"

Ja duh dat wist ik ook wel ik geef het zelfs nog aan, maar ja ben nog geen steek verder heb gelijk teruggemaild dat ze niet goed mijn uitleg hadden gelezen. Af en toe vraag ik mijn wel eens af welke mensen daar zitten.

Share This Page