Wie weet hoe het zit met de gratis sint/piet washand as. zaterdag bij de etos. Krijg je nu voor een volle kaart een gratis washand, of moet je dan ook de handdoek kopen?
Klop! Helaas had ik laatst al een volle kaart ingeleverd. Nu heb ik helaas nog maar 1 kaart vol. Had ze graag allebei willen hebben, maar helaas. Heb geen zin om voor niks voor 40 euro uit te geven.
Jammer, was niet van plan om handdoeken te kopen, en om dan 1,00 te gaan betalen voor die washand, is ook zo overdreven. Ik dacht gratis dat is leuk, kopen er de laatste tijd genoeg, met luiers, voeding ed... Dus hier al aantal volle kaarten.
Hier geen turquoise meer terwijl ik die aan het sparen ben. Wel wit (nog 3 stuks), maar dat vind ik zo besmettelijk Ik kreeg gewoon netjes een washandje mee toen ik vroeg of ze nog andere handdoeken achter hadden liggen. Oja...ik had nog wel andere aankopen, dus liep niet alleen met dat washandje naar buiten. Het is trouwens 1 washandje met aan de ene kant sint en aan de andere kant piet, dus niet 2 losse washandjes.
Hier zijn helemaal geen handdoeken meer. Lekkere actie van de etos! Gelukkig was de medewerkster zo lief mij een mee te geven.
Wij kochten best veel, voeding, luiers, deo maar helaas geen washand gekregen. Moesten toch echt een handdoek kopen, maar die hadden we niet nodig. Gisteren bij een andere vestiging wel een leuke pieten haarband gekregen, moest je eigenlijk kleurplaat voor inleveren.