en weer is de varkensgriep onderweg... nu las ik dat zwangere en oudere mensen een hoger risico dragen dan andere... gaan jullie je laten inenten? grtjs, cindy
Nee. Vorig jaar was er ook paniek om niks, we gaan ons toch niet weer met z'n allen gek laten maken. Trouwens, wel laat voor en griepepidemie. Meestal is het in de winter over zij piek heen.
Het aantal mensen met 'de griep', dus ook de mexicaanse (varkens) griep neemt nu toe en ze verwachten een epidemie. Vorig jaar was de mexicaanse (varkens) griep een apart geval en dus ook een aparte inenting. Dit jaar is bescherming tegen deze griep opgenomen in de normale griepspuit die al geweest is in oct en nov. Er zal niet weer een aparte inenting zijn tegen de varkensgriep. Charlie
ik laat me zeker niet enten!! Vorig jaar zon "hype"en nu hoor je er niks meer over! Aan een gewone griep gaan ook mensne dood maa rdat hoor je niet . Nee hoor t is gewoon een zware griep vervelend maar ja.
Ik heb er nog niks over gelezen of iemand over gehoord maar inenten die ik voor dit soort dingen niet.
Ik laat me ook niet enten hoor, de vorige zwangerschap heb ik de mexaanse gehad en baby en ik hebben er niets aan over gehouden. Paniek om niks vind ik. Aan de gewone griep gaan veel meer mensen dood.
Ik vind inenten tijdens de zwangerschap een beetje eng. Eigenlijk heb ik het buiten de zwangerschap om niet zo op griepvaccins dus ik ga die niet laten zetten. Je weet niet wat voor gevolgen het zal hebben voor het kindje.